Conditie is alleen echt van belang bij middenvelders.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:23 schreef foetre het volgende:
Wat is de beste training voor mijn team?
Ik train def heb 9 uitstekende def's van 18 maar ze hebben allemaal +- waardeloos conditie.
Moet ik gewoon doorgaan met def of toch conditie?
conditie van al me mids is uitstekend .quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:14 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Conditie is alleen echt van belang bij middenvelders.
Maar verdedigers met laag conditie kunnen een negatief conditie se krijgen.
Dus kijk ff wat de conditie van je middenvelders is.
Is de conditie van je middenvelders ook zo slecht, dan kan het verstandig zijn om conditie te trainen in het tussenseizoen.
Verdedigers.. dat is toch inclusief de backs?? Of profiteren die nauwelijks van trainen op verdedigen?quote:Soort training Verbetert ...voor...
Verdedigen Verdedigen Verdedigers ((Anderen))
hij kan laat zijn met zijn pull....quote:Op zondag 18 december 2005 02:12 schreef ASSpirine het volgende:
Hoe kan het dat je al hebt gepulled?
Tis nog niet eens tijd
Ten eerste, veranderingen duren altijd even. Het merendeel van de users die op de TL shopt is dom en zodoende denken mensen nog steeds niet aan de wing. En leggen ze nog steeds veel geld neer voor een wing met playmaking.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:05 schreef Wolfje het volgende:
Waarom zijn aanvallers naar de vleugel toch zo goedkoop in verhouding tot hun bijdrage aan de aanval?
Met mijn redelijk scoren/ goed vleugelspel spits haal ik makkelijk een matige rating op desbetreffende vleugel. Bij gewone positionering van een goede spits haal ik net zwak. Het lijkt mij dan ook dat vleugelspel voor een spits een aardige meerwaarde heeft, maar die is momenteel niet terug te vinden in de prijs.
yup, bij verdedigen trainen train je zowel de backs als de centrale verdedigers evenveel en evengoed. Dus bij 2x in de week met 5 verdedigers gespeeld te hebben train je 10 man volledig.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:00 schreef Murray het volgende:
Zeg ik speel het nou ook al een tijdje, maar nu vraag ik me ineens wat af..![]()
[..]
Verdedigers.. dat is toch inclusief de backs?? Of profiteren die nauwelijks van trainen op verdedigen?
Hij moet zich schamen ook maar te denken dat hij kans op hoogste niveau zou hebben bij mij...quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 10:40 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Hij moet zich schamen ook maar te denken dat hij kans op hoogste niveau zou hebben bij mij...![]()
Hm, ok.quote:Op zondag 18 december 2005 10:39 schreef Grumpey het volgende:
[..]
yup, bij verdedigen trainen train je zowel de backs als de centrale verdedigers evenveel en evengoed. Dus bij 2x in de week met 5 verdedigers gespeeld te hebben train je 10 man volledig.
Hier staat tegenover dat verdedigen langer duurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |