Kloptquote:Op donderdag 15 december 2005 23:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zegt d'r misschien ook niets?
Truste. Sweet dreamsquote:
Maak daar maar Queen Live vanquote:Op donderdag 15 december 2005 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben naar the mummy aan het kijken
Truste!quote:
Kan het niet alsnog evenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:18 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk samen met kimmie ff op jou foeteren! dus bij deze ... foeter foeter!
Lees maar terug dan snap je m wel.
alles goed nu?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maak daar maar Queen Live van
Ja gaat nu wel..ik overleef het wel.. deze ongemakken..quote:Op donderdag 15 december 2005 23:21 schreef nixxx het volgende:
Hey cara, al wat beter?
Ben ook blij dat er geen kristallen op zitten
Zijn die van tijdelijke aard of heb je daar altijd last van?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja gaat nu wel..ik overleef het wel.. deze ongemakken..
Met de muziek wel, alleen is er nu reclamequote:
Dat zou positief moeten zijn, ware het niet dat het donderdag is...quote:
wat bedoel je? jij met je opmerking " tot ooit.."quote:
En daar is mis meequote:Op donderdag 15 december 2005 23:24 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
wat bedoel je? jij met je opmerking " tot ooit.."
tijdelijk.. 2-3 dagen maar wel elke keer weer..quote:Op donderdag 15 december 2005 23:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn die van tijdelijke aard of heb je daar altijd last van?
vandaar ook dequote:Op donderdag 15 december 2005 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou positief moeten zijn, ware het niet dat het donderdag is...
een maand ? en dan wat?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:24 schreef nixxx het volgende:mooi zo Caar...
realiseer me net dat ik nog precies 1 maand heb
En wat kun je er aan doen / doe je eraan om het te laat verdwijnen?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:25 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
tijdelijk.. 2-3 dagen maar wel elke keer weer..![]()
dan moet ik mensen gaan vertellen dat ik 27 ben...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |