wat is er bij jou dan zo anders dat jij wel onder het mes moet en vele andere mensen met hetzelfde verschijnsel niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:25 schreef Emoticon het volgende:
Goed en slecht nieuws, t is geen tumor waar dan ook in m'n lichaam, slechte nieuws?? Moet toch onder het mes, ze gaan het er helemaal uithalen met als gevolg dat ik met een deuk in m'n borstkas moet rondlopen![]()
een overijverige dokter?quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:36 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
wat is er bij jou dan zo anders dat jij wel onder het mes moet en vele andere mensen met hetzelfde verschijnsel niet?
daar dacht ik dus ook aan, samen met een knife-happy chirurg die wel ff wil snijden.....quote:
Het zit er nu al 3 maanden en is gevoelig, word steeds groter. Gewoon wild groei van klierweefsel en geen opgezette melkklier, zo'n melkklier die opgezet is of ontstoken gaat vanzelf over. Wildgroei blijft er altijd zitten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:31 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
daar dacht ik dus ook aan, samen met een knife-happy chirurg die wel ff wil snijden.....
Zelf meemgemaakt?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:27 schreef 1ofthefew het volgende:
wat voor sport doe je dan?
trouwens bitch tits kunnen heel gemakkelijk geopereerd worden. zou me er niet zo druk om maken.
ze maken een klein sneejte onder je tepelhof en trekken die klieren zo naar buiten, litteken zal heel erg mee vallen.
Je moet niet gelijk van die conclusies trekken. Het hoeft helemaal geen kanker te zijn. Mijn moeder had ook zo'n knobbeltje. Ze was ook helemaal bang dat het kanker was, wat achteraf helemaal niet zo bleek te zijn, het was een cyste, een blaasje gevuld met vocht.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:12 schreef the900 het volgende:
Ik denk dat het kanker is. Misschien maar even naar de dokter, die weet het hopelijk beter dan ik.
Hij ligt wel verrekte lang in het ziekenhuis dan...quote:Op maandag 6 maart 2006 06:27 schreef Walrik het volgende:
waarschijnlijk is ie al onder het mes geweest, en ligt hij bij te komen van de (succesvolle operatie).
Emoticon, hoe is het nu met je? laat eens iets horen! er leven fokkers met je mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |