nou bij mij ging dat vanzelf over na een paar weken hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:57 schreef Emoticon het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, huisarts zei meteen: ik stuur je wel door naar de chirurg, die zal dat eruit halen.
Bij mij dus nu ook: knobbel zit er al 3 maanden, maar wordt nu merkbaar kleiner....quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:53 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
nou bij mij ging dat vanzelf over na een paar weken hoorgeen operatie nodig geweest...
en daarna heb ik er ook nooit meer last van gehadquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:13 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Bij mij dus nu ook: knobbel zit er al 3 maanden, maar wordt nu merkbaar kleiner....
Hoe eerder hoe beter, toch?quote:Op zondag 25 december 2005 19:51 schreef Emoticon het volgende:
Maak me toch wel zorgen, zat wat op internet te surfen en kwam daar alleen maar het zelfde, symptomen die ik heb wijzen altijd op een tumor, goedaardig en kwaadaardig.
Er komt vocht uit, tepel is ingetrokken, erg gevoelig en een duidelijke knobbel :S
Normaal duurde het ook weken voordat ik terrecht kon bij de chirurg, nu ineens binnen een week kan ik terrect ...
Ik vermoed dat de chirurg het biopt gaat afnemen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:41 schreef Aventura het volgende:
Wel apart dat je meteen doormoet naar de chirurg, meestal nemen ze eerst een biopt af. Maar in jouw geval denk ik dat dit juist een goed teken is (=geen kanker). Neemt niet weg dat dit allemaal erg naar is en een operatie is nooit leuk. Veel sterkte!
Chirurg heeft bloed laten afnemen en moet over 1,5 week terug voor echo en mammografie. Bloed word getest op de aanwezigheid van een bepaald hormoon (lacto....nog iets) dat verantwoordelijk is voor de symptomen. De plotselinge toename van dit hormoon kon diverse oorzaken hebben waaronder een tumor op de lever of op een bepaalde plek in je hersenenquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:41 schreef Aventura het volgende:
Wel apart dat je meteen doormoet naar de chirurg, meestal nemen ze eerst een biopt af. Maar in jouw geval denk ik dat dit juist een goed teken is (=geen kanker). Neemt niet weg dat dit allemaal erg naar is en een operatie is nooit leuk. Veel sterkte!
Jazekerquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:52 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Hebben mannen ook melkklieren dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |