quote:Op donderdag 15 december 2005 21:26 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik weet hoe het kan, maar ben wiskunde leraar, en zie liever een leerling op zn bek gaan omdat ie niet zo goed geleerd heeft.
Veel plezier met je dikke onvoldoende
Amenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:30 schreef Johan-Derksen het volgende:
Als je zo dom bent dat je niet eens weet hoe je een spiekbriefje in een TI moet maken, zal je waarschijnlijk ook niets aan een spiekbriefje hebben... inzicht 0,0 of zo
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:30 schreef Johan-Derksen het volgende:
Modjes, -edit- de post van __Saviour__ ff... Dit is een schande voor onze natie.
hij vraagt, ik helpquote:Op donderdag 15 december 2005 21:30 schreef Johan-Derksen het volgende:
Modjes, -edit- de post van __Saviour__ ff... Dit is een schande voor onze natie.
Dood door schuld en medeplichtig... maar dan anders...quote:Op donderdag 15 december 2005 21:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
hij vraagt, ik help
als hij gepakt wordt is het z'n eigen schuld
Bij mij op school zijn spiekbriefjes in de GR toegestaanquote:Op donderdag 15 december 2005 21:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
hij vraagt, ik help
als hij gepakt wordt is het z'n eigen schuld
Bij mij mogen leerlingen kiezen... een toets zonder boek erbij... en dan wat reproductiewerk en wat inzicht... Of een toets met het boek erbij en dan wat meer inzicht en pittige vragen...quote:Op donderdag 15 december 2005 21:34 schreef dennistd het volgende:
[..]
Bij mij op school zijn spiekbriefjes in de GR toegestaan
bij wiskunde was dat bij ons ook ja. maar da's alleen formules, je moet ze zelf nog kunnen toepassen.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:34 schreef dennistd het volgende:
[..]
Bij mij op school zijn spiekbriefjes in de GR toegestaan
toetsen met boek erbijquote:Op donderdag 15 december 2005 21:34 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Bij mij mogen leerlingen kiezen... een toets zonder boek erbij... en dan wat reproductiewerk en wat inzicht... Of een toets met het boek erbij en dan wat meer inzicht en pittige vragen...
Ook een leuke manier van een spiekbriefje
Nee, want de toetsen met boek erbij, maak ik een stuk lastiger...quote:Op donderdag 15 december 2005 21:36 schreef Repeat het volgende:
[..]
toetsen met boek erbij
toesten zonder boek erbij waren al niet moeilijk, met boek wordt het dan helemaal een lachertje
bij geschiedenis valt een rekenmachine nogal op dunkt mequote:Op donderdag 15 december 2005 21:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
bij wiskunde was dat bij ons ook ja. maar da's alleen formules, je moet ze zelf nog kunnen toepassen.
bij andere vakken is het natuurlijk niet toegestaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |