Hoi, AirwiN!quote:
Oh verdomme, je hebt gelijkquote:Op donderdag 15 december 2005 22:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Weet ik gelijk waarom jij slecht slaapt![]()
Ik denk dat je spontaan niks meer in R&P hebt te zoekenquote:Op donderdag 15 december 2005 22:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh verdomme, je hebt gelijk
Vanavond haal ik 'm weg. Morgen post ik het resultaat.
Dat laatste deed ik al.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik denk dat je spontaan niks meer in R&P hebt te zoeken
En dat je op roze wolkjes loopt
Cute picsquote:Op donderdag 15 december 2005 22:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat laatste deed ik al.
Maar we zullen zien
Je kunt weer rustig achteruit in je stoel zakken. Niks an t handjequote:Op donderdag 15 december 2005 22:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh ik dacht al dat ik wat gemist had
Wat een misleidende link...quote:Op donderdag 15 december 2005 22:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Cute pics
Misschien is daar leuke foto om te printen?
Stalkers zijn van die enge mannetjes die eigenlijk niets durven te ondernemen bij een vrouw...quote:Op donderdag 15 december 2005 22:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan zou ik je toch niet stalken?![]()
Zeker en vastquote:
Dat begon bij je voeten warm houdenquote:Op donderdag 15 december 2005 22:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stalkers zijn van die enge mannetjes die eigenlijk niets durven te ondernemen bij een vrouw...
Ik heb iets gemist hierquote:Op donderdag 15 december 2005 22:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat laatste deed ik al.
Maar we zullen zien
Ga ik gelijk doen.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Cute pics
Misschien is daar leuke foto om te printen?
Ik ben wel een freak, maar nog niet zodanig dat ik jouw user ID herken...quote:
Truste nogmaalsquote:Op donderdag 15 december 2005 22:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Ga ik gelijk doen.
Trusten allemaal!
(nu echt, want anders lijk ik op sweetgirly)
Vroeger: de Singles topicsquote:Op donderdag 15 december 2005 22:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeker en vast
Wat brengt u in R&P?
Da's wel lekker jaquote:Op donderdag 15 december 2005 22:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat begon bij je voeten warm houden![]()
Damn woman! Ja echt!quote:
Singles topics... owh ja... wat had ik daar ok al weer mee?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger: de Singles topics
Nu: de verkapte R&P SC Singles topics
Ik vermoed dat wij iets gemeenschappelijks hebben...quote:Op donderdag 15 december 2005 22:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Singles topics... owh ja... wat had ik daar ok al weer mee?
Draaien aan m'n voeten? dat gaat dan wel weer erg ver hoorquote:
Ik herinner mij een bepaalde singles meet in Amsterdamquote:Op donderdag 15 december 2005 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vermoed dat wij iets gemeenschappelijks hebben...![]()
Met de vingers zachtjes aan de onderkantquote:Op donderdag 15 december 2005 22:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Draaien aan m'n voeten? dat gaat dan wel weer erg ver hoor
Die scheen best apart te zijnquote:Op donderdag 15 december 2005 22:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik herinner mij een bepaalde singles meet in Amsterdam![]()
Ah gelukkig. Ik dacht al dat ik de rest van m'n leven in een rolstoel zou moeten gaan doorbrengenquote:Op donderdag 15 december 2005 22:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Met de vingers zachtjes aan de onderkant
Dus een voetmassage
Als je naar irak gaat als suicide girl dan misschien welquote:Op donderdag 15 december 2005 22:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah gelukkig. Ik dacht al dat ik de rest van m'n leven in een rolstoel zou moeten gaan doorbrengen
Dan heb je of way te veel gedronken of een slecht geheugen qua namen, want daar was ik niet!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik herinner mij een bepaalde singles meet in Amsterdam![]()
'Apart' is wel het woord jaquote:Op donderdag 15 december 2005 22:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die scheen best apart te zijn![]()
Dat weet ik, maar als ik de woorden 'singles topic' hoor' moet ik toch steeds aan die meet denkenquote:Op donderdag 15 december 2005 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je of way te veel gedronken of een slecht geheugen qua namen, want daar was ik niet!![]()
Ik heb iets tegen meetsquote:Op donderdag 15 december 2005 22:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar als ik de woorden 'singles topic' hoor' moet ik toch steeds aan die meet denken
Wat een GTST-meet was dat zeg
GTST meet? Dat je naar de anderen kijkt en denkt: goh, ik ben zo erg nog niet?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar als ik de woorden 'singles topic' hoor' moet ik toch steeds aan die meet denken
Ja, dat was leuk.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo ietsquote:Op donderdag 15 december 2005 22:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
GTST meet? Dat je naar de anderen kijkt en denkt: goh, ik ben zo erg nog niet?
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar mochten we nooit meer over praten in GC van een bepaalde mod![]()
Ja, absoluutquote:Op donderdag 15 december 2005 22:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb iets tegen meets
Maar daar had ik bij moeten zijn![]()
Ook jaquote:Op donderdag 15 december 2005 22:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
GTST meet? Dat je naar de anderen kijkt en denkt: goh, ik ben zo erg nog niet?
Als je niet sliep was ik er niet over begonnenquote:
Tssss!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je niet sliep was ik er niet over begonnen![]()
Gevoelig punt, dat weet jequote:
Bellen?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En ook even niet bellen![]()
En dat allemaal voor de langste relatie ooit![]()
Dat deed je alquote:
Helaas, niet dus!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:56 schreef Godlike02 het volgende:
ELke singles poster kent dit verhaal![]()
[url=google.fok.nl]zoek[/url]quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |