Ik denk dat ik te veel WTC docu's heb gekeken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het subforum heet al bijna 2 jaar WFL ipv WFT.
Maar ooit, in een ver verleden, toen werd feedback nog gebruikt voor feedback.. *zwijmel*
Oh, het was dus niet eens een verwijzing naar het feit dat het subforum 2 jaar geleden daadwerkelijk WFT (Wetenschap, Filosofie en Theologie) heette?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:59 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Ik denk dat ik te veel WTF docu's heb gekeken.
De T staat niet eens naast de L![]()
Nee daar was ik niet van op de hoogte.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, het was dus niet eens een verwijzing naar het feit dat het subforum 2 jaar geleden daadwerkelijk WFT (Wetenschap, Filosofie en Theologie) heette?
Bij deze dan.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:02 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Nee daar was ik niet van op de hoogte.
Lukt wel aardig toch?quote:Ik loop ook maar een beetje te klooien hier uit verveling.
Lekker mijn frustraties kwijt.
![]()
Ja ...quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij deze dan.
[..]
Lukt wel aardig toch?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:06 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Ja ...
Maar dit word ook wel weer saai moet ik zeggen...
De negeer modus van Doffie werkt prima![]()
![]()
Wat een man he, die Doffie.quote:
Je zou een eventuele openingspost in de wiki kunnen opnemen. Openingsposten van reeksen worden er vastgelegd als OP/<naam reeks>.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:40 schreef Frutsel het volgende:
SpeedyGJ, zou jij het deel "openingspost" uit Hurricane Season 2006
Hurricane Season 2006
binnenkort kunnen aanpassen, zodat degene die eventueel een volgend deel opent de juiste openingspost kan overnemen? Thx alvast (of iemand anders die dit kan)
ik dacht dat jij dat bij het 2005 seizoen al gedaan hadquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je zou een eventuele openingspost in de wiki kunnen opnemen. Openingsposten van reeksen worden er vastgelegd als OP/<naam reeks>.
Het is dan ook feedback hier!quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:30 schreef soulsurvivor het volgende:
wat saai, lijkt net feedback...
Kan me geen donder schelen.quote:
Maar wel een hele lieve en charmante.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:44 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Kan me geen donder schelen.
Doffy blijft een inconsequente narsistische piemelmuis.
Ik zou zeggen ga samen wonen en val ons niet meer lastig met je liefde voor die enge man.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar wel een hele lieve en charmante.
Dat klink wel heel onaardigquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:12 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ga samen wonen en val ons niet meer lastig met je liefde voor die enge man.
Hij wil niet, want hij heeft al eenquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:12 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ga samen wonen en val ons niet meer lastig met je liefde voor die enge man.
Waarschijnlijk een heel onderdanig meisje die erg tegen hem opkijkt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hij wil niet, want hij heeft al een!
Nee, een man.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:25 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een heel onderdanig meisje die erg tegen hem opkijkt.
heerlijk vind ie dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |