abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 december 2005 @ 16:30:03 #51
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_33193475
Toch wel opvullend dat ze dat doet net nu ze een boek geschreven heeft
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_33207757
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:30 schreef Martijn_77 het volgende:
Ze probeert er haar voordeeltje mee te halen, zodat ze de rechtzaak hiermee kan winnen.

Mooi niet daar trappen we niet in, en de rechter ook niet hoop ik
  Moderator / Miss SHO maandag 19 december 2005 @ 15:53:21 #53
22592 crew  Ole
pi_33218588
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:30 schreef Martijn_77 het volgende:
!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO maandag 19 december 2005 @ 18:17:52 #54
22592 crew  Ole
pi_33221545
Zometeen bij Boulevard..
pi_33225142
quote:
Op maandag 19 december 2005 18:17 schreef Ole het volgende:
Zometeen bij Boulevard..
Ik heb het niet gezien, jij wel ?

Hebben ze het er nog over gehad, zoja deel het met ons ???
  Moderator / Miss SHO maandag 19 december 2005 @ 20:42:26 #56
22592 crew  Ole
pi_33225229
Het was aan het einde. Ik geloof dat Fons morgen bij de rechter op visite gaat..
pi_33225441
Heb het gezien, wow schokkend hoor, not. Miep Holt had gewoon wat schilderijtjes (bagger) in een tentoonstellinkje gegooid, dat zal wel de voorwaarden (reclame) zijn geweest voor dat interviewtje. Was blij voor Catherine Keyl dat die wel nog steeds scoort maar gaf haar toch wat verkapte sneertjes. Wat een (verzuurde) verdorde muts zeg, nou ja, heer Mol heb nog lege plekkies in de aanbieding en Holt zal wel niet duur zijn.

Wat betreft Jensen, ze had het over een glas water, als je maar lang genoeg tegen dat water zegt dat het niet goed is (of woorden van gelijke strekking) dan wordt het ook niet goed, ze haalde er toen een filiosoof bij, naam ff kwijt. Jemig, ze is echt de draad kwijt.
pi_33225850
quote:
Op maandag 19 december 2005 20:49 schreef Suko het volgende:
Heb het gezien, wow schokkend hoor, not. Miep Holt had gewoon wat schilderijtjes (bagger) in een tentoonstellinkje gegooid, dat zal wel de voorwaarden (reclame) zijn geweest voor dat interviewtje. Was blij voor Catherine Keyl dat die wel nog steeds scoort maar gaf haar toch wat verkapte sneertjes. Wat een (verzuurde) verdorde muts zeg, nou ja, heer Mol heb nog lege plekkies in de aanbieding en Holt zal wel niet duur zijn.

Wat betreft Jensen, ze had het over een glas water, als je maar lang genoeg tegen dat water zegt dat het niet goed is (of woorden van gelijke strekking) dan wordt het ook niet goed, ze haalde er toen een filiosoof bij, naam ff kwijt. Jemig, ze is echt de draad kwijt.
Thanx Suko
  maandag 19 december 2005 @ 22:34:35 #59
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_33229886
Ik zag d'r bij Boulevard net, verschrikkelijk, dat wijf is echt helemaal de weg kwijt, knettergek! .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_33232366
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:34 schreef BVO het volgende:
Ik zag d'r bij Boulevard net, verschrikkelijk, dat wijf is echt helemaal de weg kwijt, knettergek! .
Eg wel! En wat was Albert op het slijmerige af zeg, zeker op z'n donder gehad van John-boy.
  dinsdag 20 december 2005 @ 09:54:42 #61
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_33237966
Ik heb 3 kwartier Boulevard gekeken.
Toen Viola Holt in de coverstory kwam naar de reclame !
Heb ik de ''tv'' uitgezet.
Ik heb denk ik niks gemist van haar
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:52:58 #62
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_33240540
Ik vind dat ze gelijk heeft. Jensen heeft er een aardje naar om systematisch mensen met de grond gelijk te maken door middel van beledigen en kleineren. En waarom? Omdat ie d'r gewoon niet mocht? Voor de kijkcijfers?
Voor hem was het zws een lolletje: mensen afzeiken. Maar je kan er mensen goed mee kwetsen, dat heeft ie kennelijk niet helemaal door. Echt triest. Je zou denken dat mensen opgroeien de loop der tijd, maar sommigen blijven altijd een vervelende klier.
(Un)masking for the greater good.
pi_33240650
En ik hoop uiteraard dat Jensen een versnelling hoger inzet nu.

Walgelijk wijf.
The gum you like, is coming back in style.
  dinsdag 20 december 2005 @ 12:08:19 #64
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_33241005
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:52 schreef Natalie het volgende:
Ik vind dat ze gelijk heeft. Jensen heeft er een aardje naar om systematisch mensen met de grond gelijk te maken door middel van beledigen en kleineren. En waarom? Omdat ie d'r gewoon niet mocht? Voor de kijkcijfers?
Voor hem was het zws een lolletje: mensen afzeiken. Maar je kan er mensen goed mee kwetsen, dat heeft ie kennelijk niet helemaal door. Echt triest. Je zou denken dat mensen opgroeien de loop der tijd, maar sommigen blijven altijd een vervelende klier.
En gelukkig maar.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_33241855
Oh, hou me ten goede, ik vind die Jensen verschrikkelijk! Maar dame Holt heeft zichzelf volstrekt belachelijk gemaakt in Bobo's in de bush, volgens het intervieuwtje in Boulevard deed ze mee op advies van haar shrink, had ze beter niet kunnen doen. Wat een arrogante zweefteef. En verder, zoals ik eerder postte, gaf ze Catherine Keyl wéér wat sneren, Holt ten voeten uit. Zij was ook degene die Keyl volledig de grond inboorde in het programma "Wie denken ze wel dat ze zijn" van een aantal jaren terug. Daar heeft Catherine óók last van gehad, maar die heeft zich altijd vrij netjes gehouden en ging verder met programma's (sukselvol) maken. Treurwilg Holt krijgt gewoon een koekje van eigen deeg, deal with it!
  Moderator dinsdag 20 december 2005 @ 12:53:27 #66
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_33242092
quote:
Viola Holt zegt angstige tijden doorgemaakt te hebben. De presentatrice is naar eigen zeggen drie jaar depressief geweest als gevolg van denigre- rende opmerkingen van Robert Jensen (foto).

"Ik werd er angstig van", vertelt Viola Holt in RTL Boulevard. "Elke week weer dacht ik: wat nu weer? Wat zal me deze week weer....? Dat is een ziektebeeld, dat kan je niet vergelijken met normale satire."

Viola haalt er als voorbeeld een glas water bij. "Als jij zegt tegen een glas water: 'Ik hou van jou' of 'ik haat jou', dan verandert de structuur van het water. Die verandert gewoon. Als je nagaat dat wij mensen voor tachtig procent uit water bestaan, dan weet je dat schelden pijn doet. Dat is nu wetenschappelijk bewezen in de kristallen van het water."
bron: mediakrant.web-log.nl

Whehe, het moet niet gekker worden.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_33243550
Ze zal het voorbeeld van schelden tegen een glaasje wijn niet noemen, daar lust ze wel pap van, zal bij haar ook onderhand wel 80% zijn! Maar laat haar maar lekker door gaan, geen betere gek dan een ouwe gek! Daar kan geen komediant tegenop.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 20 december 2005 @ 15:34:04 #68
22592 crew  Ole
pi_33246340
Ze was trouwens belachelijk bruin.
Vast in zo'n spray cabine terechtgekomen!
  dinsdag 20 december 2005 @ 15:35:26 #69
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_33246371
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 12:53 schreef Mike het volgende:

[..]

bron: mediakrant.web-log.nl

Whehe, het moet niet gekker worden.
OMFG !
pi_33247644
WTF? Wie is Robert Jensen?
  dinsdag 20 december 2005 @ 16:24:08 #71
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_33247723
Robert Jensen zal wel weer grapjes maken over die aanklacht btw.
(Un)masking for the greater good.
pi_33247760
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 16:24 schreef Natalie het volgende:
Verwacht ik wel, bovendien is dit allemaal gratis extra publiciteit
  woensdag 21 december 2005 @ 14:33:52 #73
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33274323
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 15:34 schreef Ole het volgende:
Ze was trouwens belachelijk bruin.
Vast in zo'n spray cabine terechtgekomen!
Kon die onder alle 'plooien' komen dan?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_33274522
pffffffffffffff ze stellen allebei niks voor, stelletje nono's.....
You gotta cry without weeping, talk without speaking, scream without raising your voice.
  woensdag 21 december 2005 @ 15:02:22 #75
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_33275292
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 16:24 schreef Natalie het volgende:
En terecht, aanstelsters zoals Holt mag je aanpakken, zeker als ze je aanklagen

pfff zo kansloos
Feyenoord!!! * Barça
pi_33277798
Een grap is leuk, maar vind het nogal goedkoop om iemand stelselmatig de grond in te boren, niets is zo makkelijk om grappen te maken tegenover personen die zich niet kunnen verdedigen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Trouwste user 2022 donderdag 22 december 2005 @ 16:51:07 #77
7889 tong80
Spleenheup
pi_33313373
Er stond een geweldige column over deze kwestie in de SPITS vandaag.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_33313403
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:18 schreef raptorix het volgende:
Een grap is leuk, maar vind het nogal goedkoop om iemand stelselmatig de grond in te boren, niets is zo makkelijk om grappen te maken tegenover personen die zich niet kunnen verdedigen.
Ze is meerdere malen uitgenodigt om te komen in de show.
pi_33988252
Viola Holt: is gewoon een DoM wicht, wat niet eens tegen een lullig geintje kan.

Van Jensen kun je zoiets wel verwachten, maar Viola doet het wel heel kinderachtig op deze manier !

Zijn er trouwens alweer nieuwe ontwikkelingen inverband met de aanklacht, weet iemand dat toevallig, ik ben zeer benieuwd ???
pi_34166915
Viola heeft in het programma Hotel Big Brother laten weten dat ze afziet van een rechtszaak tegen Jensen. Ze laat de zaak rusten.
En nu kan er gereageerd worden.
pi_34169895
Goed zo Viola

Nou alleen de pers er nog bij ter bevestiging
  dinsdag 17 januari 2006 @ 20:49:42 #82
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_34174480
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:51 schreef Spindoc het volgende:
Viola heeft in het programma Hotel Big Brother laten weten dat ze afziet van een rechtszaak tegen Jensen. Ze laat de zaak rusten.
Heeft ze dat vandaag gezegt op internet in het programma Big-Brother !
Ik heb het niet gehoord.
Maar ik vind wel verstandig besluit van Viola.
dat ze van afziet..
  dinsdag 17 januari 2006 @ 23:15:58 #83
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_34181595
Echt ligt het maar aan mij of is heel erg 'ik neem het voortouw' achtig in elk real life soap die ik heb gezien met haar doet ze de hele tijd doe jij dit doe ik dit doe jij dat..
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_34220210
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:15 schreef Mr_Booze het volgende:
Echt ligt het maar aan mij of is heel erg 'ik neem het voortouw' achtig in elk real life soap die ik heb gezien met haar doet ze de hele tijd doe jij dit doe ik dit doe jij dat..
Klopt ja dat valt mij ook altijd op en vooral op de toon hoe ze dat allemaal zegt, echt op zo,n toon van ik ben de baas dus dan doe ik dit maar en jullie doen de rest !

Beetje achterbaks.

Maar waarom moet per se zij nou alles ondernemen, ze had ondernemer moeten worden
pi_34232376
onder...........????? wat...........voelen
rosmalen
pi_34246692
ondernemen je weet wel, kijk eens in je woordenboek, kan nuttig zijn !
pi_35323508
Viola Holt heeft de aangifte tegen Jensen ingetrokken .

Verder zei Jensen het volgende:
quote:
Jensen: 'Grappen over Viola heel onschuldig'
"Goedenavond dames, heren en Viola Holt." Robert Jensen is sinds gisteren terug met zijn gelijknamige talkshow op RTL 5. Jensen reageerde in de eerste aflevering op de ontstane commotie.

Half december werd bekend dat Holt de mogelijkheden onderzocht voor een strafzaak tegen Jensen, omdat de presentator volgens Viola 'denigrerende grappen' over haar maakte. Nu geeft Viola aan het hoofdstuk Jensen te hebben afgesloten.

"Ik voel me genoodzaakt er toch iets over te zeggen", aldus Jensen in zijn talkshow. "Eigenlijk ben ik iemand die nooit reageert op vage beschuldigingen en roddels. Alles wat ik te zeggen heb doe ik gewoon hier, maar ik wil toch even reageren. Er was een bericht in 'RTL Bullshit', eh.. RTL Boulevard, want Viola zou mij aanklagen omdat ik haar depressies zou bezorgen. We hebben in het verleden wel eens grappen over haar gemaakt, maar heel onschuldig." In een filmpje vergelijkt Jensen de presentatrice bijvoorbeeld met een olifant. "Het is toch lachen. Ik had net zo goed Erica Terpstra of Han Peekel kunnen zeggen en die zouden dat helemaal niet erg vinden, maar 'Viool' doet tegenwoordig alsof ik een sportprent over haar getekend heb."

Volgens Jensen kon hij het altijd 'prima' met Viola vinden. "Nu, terwijl ze nieuwe programma's gaat doen en schilderijen moet verkopen, wordt ze opeens depressief van me. (..) 'Er loopt een strafzaak', zegt Kwalbert. Ik heb geen telefoontje gehad. Er is niets aan de hand."

De talkshowhost snapt niet waarom Viola zo boos op hem is, gezien zij volgens Robert vroeger ook wel eens uithaalde naar een collega. Jensen liet een oud fragment zien van Viola, waarin zij haar mening gaf over 5 uur Show-collega Catherine Keyl. Holt een aantal jaren terug: "Als Catherine aadig tegen je doet, dan zit er een bedoeling achter. Dat zie je aan haar ogen. (..) Om te beginnen ben ik een leeuw en als er wat is val ik van voren aan en zij is een schorpioen en als er wat is loopt ze achter je om en prikt je in de rug. (..) Het is niet een warm mens. Ze doet warm, ze kan warm doen. Het is niet een persoonlijkheid waarvan je zegt: 'Christus, wat een schoonheid'. Ook in haar jeugd niet. Het is altijd een beetje een lerares geweest. Een vrouw met een mantelpakje en een bril met een streng, kil gezicht. Altijd het foute kapsel ook. (..) Ik heb wel eens medelijden met haar. Ze wil zo graag aardig gevonden worden, maar ze is het niet."

Jensen heeft wel beloofd een ander slachtoffer te kiezen voor zijn grappen. De komende vier maanden zal hij non-stop te zien zijn op RTL 5. "Net als vorig jaar weer een lading wereldsterren. Echt van het niveau Robbie Williams en Kelly Clarkson, de betere werken. Ik hoorde dat Pink langs gaat komen binnenkort, fantastisch." Ook bekende Nederlanders als Catherine Keyl, Natascha Froger, Filemon Weselink en Patty Brard zullen dit seizoen plaats nemen op de rode Jensen-bank.
bron
pi_35323546
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:49 schreef schatje het volgende:
Viola Holt heeft de aangifte tegen Jensen in getrokken .

Verder zei Jensen het volgende:
[..]

bron
Kut kick
pi_35323576
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:50 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Kut kick
Mond houden jij
pi_35323596
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:50 schreef schatje het volgende:

[..]

Mond houden jij
  dinsdag 21 februari 2006 @ 12:54:09 #91
57707 OpenDeur
Het is de schuld van links
pi_35323677
Viola had ook nog te melden dat als je tegen een glas water zegt: "Ik haat je." het water van structuur verandert.
Oh
pi_35323886
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:54 schreef OpenDeur het volgende:
Viola had ook nog te melden dat als je tegen een glas water zegt: "Ik haat je." het water van structuur verandert.
Idd
  dinsdag 21 februari 2006 @ 13:03:53 #93
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35323981
Jensen liet ook nog zien hoe Viola zich uitliet over haar voormalig collega Catherine; zow dan!!

Ik vond dat niet lief en ook niet erg spiritueel van Viool Dus moet ze idd lekker haar bek over Jensen houden.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_35338977
Wat Jensen kennelijk, qua fragement, liet zien (ik weiger naar zijn programma te kijken overigens), heb ik toen ook gezien, en heb dat in dit topic ook gepost. Viool graait voordurend in haar eigen riante riool, dus de pot verwijt de ketel. Nooit gedacht dat ik dat nog zou optypen maar in dit geval heeft Jensen absoluut gelijk. Ik hoop eigenlijk dat het alsnog tot een rechtzaak komt en dat Catherine Keyl als getuige wordt opgeroepen, want als er iemand toen is afgemaakt door deze onterecht omhoog gevallen (oud) vlees geworden depri roddeltante Holt dan is zij het wel, ha ha!
pi_35339888
Vond het wel mooi dat ie bijna heel z'n breaking news toch gewoon aan Viola Holt had gewijd. Mooi dat ie zich niet door haar laat intimideren.
pi_35342856
Jensen is tenminste zo sportief door er niet tegen in te gaan, klasse van Robert Jensen !!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')