Wat heeft ie dan gedaan?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
eigenschuld had hij maar geen stommen dingen moeten doen
Jawel, maar ik ging er eigenlijk ook een beetje vanuit dat het een denkbeeldig vriendje was.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:45 schreef Fling het volgende:
[..]
Is het je niet opgevallen dat die er nooit zit?
Kjoetquote:Op donderdag 15 december 2005 20:44 schreef Coos het volgende:
[..]
O o o o o Bren........ik hou van je Bren............o o o o Bren........ik hou van je Bren............o o o o Bren........ik hou van je Bren...........o o o o Bren........ik hou van je Bren.............o o o o Bren........ik hou van je Bren............o o o o Bren........ik hou van je Bren............![]()
Lieske mag dan niet bellen die pakt de enveloppe niet voor de tweede keer.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:45 schreef bunnyma het volgende:
Dus enveloppe pakken = bellen.
of bestaat die "ergens" in de spiegel??quote:Op donderdag 15 december 2005 20:45 schreef Fling het volgende:
[..]
Is het je niet opgevallen dat die er nooit zit?
Vorige keer zou de laatste keer al zijn, toch? Gips eraf dus geen rolstoel meer, en ik heb net niet goed opgelet of ze er nog in zit.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:43 schreef cuall het volgende:
[..]
mag vanavond wel de laatste keer zijn hoor, gaat vervelen![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ging er eigenlijk ook een beetje vanuit dat het een denkbeeldig vriendje was.
Idd. De reguliere uitzending toonde dat weer prachtig. Naat kon niet normaal verwoorden dat zij de pot niet aan Lieske gunde. "bla bla.... Lieske is de jongste... bla bla... euh... bla bla... moest iemand noemen... bla bla... sorry"quote:Op donderdag 15 december 2005 20:40 schreef CartWOman het volgende:
Meer had ze ook niet in te brengen.
Dat de reuzel d'r reet uitloopt.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Héééérrrrlijk als ze eens in haar broek pist daar op de bank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |