Da's waar Tong, maar ik moet weg. Naar Spinvis.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:31 schreef tong80 het volgende:
En een mooi plaatje van een bagagedrager zou nu wel welkom zijn.
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:31 schreef tong80 het volgende:
En een mooi plaatje van een bagagedrager zou nu wel welkom zijn.
Staat er een plaat open danquote:Op donderdag 15 december 2005 20:13 schreef Diaan73 het volgende:
wel fransman?
Hij moet wel heel erg nodig zeg...quote:
Omdat ie ook tegen dichte glazen deuren aanloopt, in een verkeerde trein stapt, struikelt over een zebrapad etcquote:Op donderdag 15 december 2005 20:31 schreef sooty het volgende:
Waarom gaat die man op een tekkeltje zitten?![]()
Dan is het goed.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat ie ook tegen dichte glazen deuren aanloopt, in een verkeerde trein stapt, struikelt over een zebrapad etc
Lieve Tong.. zie mijn post van 20:41 uur en de reactie van Peaceman om 20:54 uur....quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:06 schreef Tokay het volgende:
Aha, hier zitten jullie!
[afbeelding]
Dank je, Diaan.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:08 schreef Diaan73 het volgende:goedenavond Tokay.... wat heb je weer een mooie kaart
Dat geloof ik graag.....quote:Op donderdag 15 december 2005 21:10 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dank je, Diaan.
Ik heb er nog véééél meer!![]()
laatste 4 letters heb je goed...quote:Op donderdag 15 december 2005 21:15 schreef dolle_hond het volgende:
kleinsman?
Zeg dat wel, tong!quote:
Arnie's mum ?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:20 schreef Tokay het volgende:
...
2. Zij is de moeder van een bekende (actie)acteur.
...
Nope. Een collega van Arnold, in hetzelfde genre.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:22 schreef sooty het volgende:
Arnie's mum ?
Het is niet eens menselijk te noemen..quote:
Jacqueline Stallone!!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:23 schreef wyccie het volgende:
Da's de moeder van Stallone!
Zeer helderquote:Op donderdag 15 december 2005 22:25 schreef Tokay het volgende:
[..]
Jacqueline Stallone!!![]()
Helder moment, wyccie??
Hmmm die tikken in de rocky-films hebben hem geen goed gedaan en haar ook nietquote:Op donderdag 15 december 2005 22:25 schreef Tokay het volgende:
[..]
Helder moment, wyccie??
Aaaaarrrrghh!
[afbeelding]
Wat een lieve zoon!
Klopt.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:29 schreef sooty het volgende:
Dr. Ruth met een client/bewonderaar.
Volgens mij was dat eerst zijn vader.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:25 schreef Tokay het volgende:
[..]
Helder moment, wyccie??
Aaaaarrrrghh!
[afbeelding]
Wat een lieve zoon!
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:33 schreef brother52 het volgende:
Volgens mij was dat eerst zijn vader.
Dit is de holiday season versie; naar het origineel. Ik zal eens kijken of ik iets kan doen.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:37 schreef wyccie het volgende:
Sooty, je cavia was toch eerst in sepiatinten? Dat vond ik zo mooi....
Helemaal goed.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
Wieteke van Dort
Astu.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:37 schreef wyccie het volgende:
Sooty, je cavia was toch eerst in sepiatinten? Dat vond ik zo mooi....
Hoiquote:Op donderdag 15 december 2005 23:31 schreef dartfanaat het volgende:
Goedenavon allemaal en tot morgen Diaan
Ja, maar vanavond niet.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoi
Nog naar een voorstelling geweest?
Ik heb nog geen Bergman-films gezienquote:Op donderdag 15 december 2005 23:44 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ja, maar vanavond niet.
Dinsdag ben ik naar een toneelstuk geweest, gebaseerd op een film van Ingmar Bergman
Welterusten en tot morgenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb nog geen Bergman-films gezienDat komt nog wel een keer.
Ik ga nu mijn bed in![]()
![]()
Dat meende ik al te zien aan die regenboog om zijn hals.quote:
Trusten. Ik hoop dat je fijn droomtquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:16 schreef tong80 het volgende:
Ga ik met een ongenam mens slapen
Chamberlain ?
Trusten raders.
Is hij de vader van Bernhard Prins?quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:34 schreef sooty het volgende:
Game on:
[afbeelding]
"Een onaangenaam mens", aldus Bernhard Prins der Nederlanden.
Insgelijks!quote:
quote:Pyl hoe was het gisteren?
Voor mij koffie - en veel!quote:Ja lekker kopje thee![]()
![]()
Dank u!quote:
Altijd leuk als dat gebeurt....quote:
Geweldig leuk! De zaal werd volledig platgespeeld.
[..]
Laat geworden? Ik lust geen koffie....quote:Voor mij koffie - en veel!![]()
Twijfelde je daar dan aan?quote:De Nederlandse jeugd is gelukkig, zo zag ik gisteren weer.![]()
Goedemorgen allemaalquote:
Ook al aan het gapenquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:06 schreef cafca het volgende:Goeiemorgen deze morgen
![]()
![]()
CAO? die heb ik al jaren niet meer....
Kan me voorstellen dat je daar blij mee bent...ziet er goed uitquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ook al aan het gapenallemaal zo moe?
Ow wij wel en ik ben er ook blij mee..... 2% loonsverhoging, eindej.uitkering verdubbeld (met terugwerkende kracht tot 1 jan. 2005)
Maar geen CAO?
Klinkt goed. en met die eindejaarsuitkering heb je er ook meteen iets aan, hè?quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ook al aan het gapenallemaal zo moe?
Ow wij wel en ik ben er ook blij mee..... 2% loonsverhoging, eindej.uitkering verdubbeld (met terugwerkende kracht tot 1 jan. 2005)
Maar geen CAO?
Is ook goed voor zover ik kan oordelen.... maar die eindejaarsuitkering (de terugwerkende kracht van 2005) wordt pas in februari 2006 uitbetaalde. We krijgen nu de "oude" eindejaarsuitkering.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Klinkt goed. en met die eindejaarsuitkering heb je er ook meteen iets aan, hè?
Je bent ondanks je vermoeidheid nog wel snel en helder... het is ze inderdaad.quote:
Neuh.......we hebben hier ook een CAO, weet je.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ga je weer slapen??
toch lastig, zo'n CAOquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:41 schreef pyl het volgende:
[..]
Neuh.......we hebben hier ook een CAO, weet je.![]()
Ow ja goh zeg..... maar je bent ook aan het werk... ik dacht dat je vrij was....quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:41 schreef pyl het volgende:
[..]
Neuh.......we hebben hier ook een CAO, weet je.![]()
Is dat nu Dimitri van Toren.... het liedje hee komaan, blijf niet staan en loop me achterna etc etc ken ik wel... maar gezicht niet..quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:46 schreef pyl het volgende:
Ben jij naar Dimitri van Toren geweest, Dart?
Niet er naar toe geweest, maar het is 'm welquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:46 schreef pyl het volgende:
Ben jij naar Dimitri van Toren geweest, Dart?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is dat nu Dimitri van Toren.... het liedje hee komaan, blijf niet staan en loop me achterna etc etc ken ik wel... maar gezicht niet..
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:01 schreef Gellius het volgende:
Da's René Paas, oud-wethouder van Groningen.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:42 schreef Gellius het volgende:
Henri Polak natuurlijk, de oprichter van de ANDB.
Ik heb nog wel een triviavraag: Hoe heette de huidige Henri Polaklaan, waar het prachtige door Berlage ontworpen vakbondsgebouw staat, voordat het de Henri Polaklaan heette? En welke plaskrul is het dichtste bij?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:44 schreef Z het volgende:
Tikkie laat.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:50 schreef pyl het volgende:
Jacques Schraven.
Gellius: je maakt het wel érg spannend, met die plaskrul!
Ik ben nog in dat gebouw geweest afgelopen museumnacht, mooi gebouw, belabberde tentoonstelling. Hoe de laan heette weet ik niet, en de dichtstbijzijnde plaskrul moet ik je schuldig blijven, ik heb me nog alleen in het westelijk gedeelte van Amsterdam verdiept.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:47 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een triviavraag: Hoe heette de huidige Henri Polaklaan, waar het prachtige door Berlage ontworpen vakbondsgebouw staat, voordat het de Henri Polaklaan heette? En welke plaskrul is het dichtste bij?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:56 schreef Z het volgende:
[..]
Iik heb me nog alleen in het westelijk gedeelte van Amsterdam verdiept.
Nee, maar je bent wel warm.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:09 schreef Gellius het volgende:
Nou, Florentinus Marinus Wibaut is het alvast niet.
Hmmmmm......ik weet niet beter dan dat het vlaggetje is geplant op nummer drie in de Wibautstraat - althans dat is toch de bedoeling.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:24 schreef Gellius het volgende:
Mijnheer Tweede Boerhaavestraat?
Huh? Volgens mijn gegevens is het toch echt Gawronski....quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:40 schreef Gellius het volgende:
't is Gawronski, de architect van het Wibauthuis toch ook niet. Geef 'ns een hint, pylke.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:46 schreef Gellius het volgende:
Ik zie al wat er aan de hand is: jij hebt gelijk en ik heb ongelijk. Dat is wel heel ongebruikelijk natuurlijk.
Ik ben al helemaal zalig verdwaald in de links van de site van Ons Amsterdam, pyl.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:53 schreef pyl het volgende:
Goed dan. Maar je mag alleen meedoen als je het niet weet, Gellius!![]()
[afbeelding]
Pas maar op, want daar is meneer ook te vinden....quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:58 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik ben al helemaal zalig verdwaald in de links van de site van Ons Amsterdam, pyl.
Ja, ik koop 'm dan ook regelmatig. Wel èrg duur.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:00 schreef pyl het volgende:
[..]
Pas maar op, want daar is meneer ook te vinden....
Maar dat Ons Amsterdam is de moeite waard, zeker.![]()
Hmmmm......hij was geen dommerd, als je dat bedoelt. Maar ook geen geleerde. Ik pak er even zijn biografie bij, Tokay, en lees dat hij te Amsterdam de Openbare Handelsschool heeft bezocht.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:58 schreef Tokay het volgende:
Is het een erg slimme meneer, pyl?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:01 schreef Scrutinizer het volgende:
De dichtstbij de Henri Polaklaan staande plaskrul is aan de Plantage Kerklaan, naast de ingang van Artis
Inderdaad. Tha's the spirit.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:01 schreef Scrutinizer het volgende:
De dichtstbij de Henri Polaklaan staande plaskrul is aan de Plantage Kerklaan, naast de ingang van Artis
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:11 schreef Scrutinizer het volgende:20.000 posts
nu eerst even plassen
Neem een krul voor de gelegenheid, Scrut. Er staat een fijne bij het Sarphatipark.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:11 schreef Scrutinizer het volgende:
nu eerst even plassen
Verhip, ja, nu zie ik het ook. Interessant; ik wist helemaal niet van zijn katholieke wortels.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:12 schreef Gellius het volgende:
Mijnheer is overigens ook oud-Rolducien.
Dat is inderdaad ook een fijne. De dichtsbijzijnde staat echter bij het Oosterpark. Die is een stuk minder fijn maar is wel handig mocht je op zoek zijn naar een slaaf.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:12 schreef Gellius het volgende:
[..]
Neem een krul voor de gelegenheid, Scrut. Er staat een fijne bij het Sarphatipark.
Dat zijn van die bakstenen gevallen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook een fijne. De dichtsbijzijnde staat echter bij het Oosterpark. Die is een stuk minder fijn maar is wel handig mocht je op zoek zijn naar een slaaf.![]()
Volgens mij is zijn naam in dit topic al eens gevallen....quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:19 schreef Tokay het volgende:
Volgens mij wist ik het toen óók niet.
Hmm, is dat zo?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:22 schreef cafca het volgende:
Volgens mij is zijn naam in dit topic al eens gevallen....
Hmmmmm.....zou ik dan onbewust een kringloopplaatje hebben geplaatst? Alles kan.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:19 schreef Tokay het volgende:
Volgens mij heb jij deze meneer al eens eerder geplaatst.
Ik begrijp dat ook niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:21 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat zijn van die bakstenen gevallen..
Eens isquote:Die bij het Sarpahitiparruk is een echte mooie ijzeren krul, zoals onze lieve heer ze bedoeld heeft.
Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb alleen maar plaatjes van negerinnenquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:52 schreef Gellius het volgende:
Tussensociaaldemocraatje, iemand?
Tokay, heldin!quote:
Sociaaldemocratische negerinnen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb alleen maar plaatjes van negerinnen![]()
Paulaquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:07 schreef pyl het volgende:
O ja, mevrouwtje Udondek......(of zoiets), van Knoop in je Zakdoek.![]()
Deze ken je ookquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:19 schreef Diaan73 het volgende:
hmmm herkende ik er één ... ben ik te laat
Zij die niet opstondquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja? misschien wel kennen, maar niet herkennen.... of naam weten
Op 1 december 1955 bleef zij zittenquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:31 schreef Gellius het volgende:
Ik hoor mijn geschiedenisleraar (het was een echte geschiedenisleraar, met een fijne korrelige stem) nòg voorlezen uit het boek Rosa stond niet op.
Ik ga je niet vertellen dat ik het niet weet.....quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je dat niet weet![]()
Ik ga ook niet vertellen dat ik het niet wist.......quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga je niet vertellen dat ik het niet weet.....
quote:Rosa Louise McCauley Parks (February 4, 1913 – October 24, 2005) was an African American civil rights activist and seamstress whom the U.S. Congress dubbed the "mother of the modern-day Civil Rights Movement".
Parks is famous for her refusal on December 1, 1955 to obey a bus driver's demand that she give up her seat to a white passenger. Her subsequent arrest and trial for this act of civil disobedience ignited the Montgomery Bus Boycott, one of the largest and most successful mass movements against racial segregation in history, and launched Martin Luther King, Jr., one of the organizers of the boycott, to the forefront of the civil rights movement. Her role in American history earned her an iconic status in American culture, and her actions have left an enduring legacy for civil rights movements worldwide.
Wat had ik heel normaal gevonden?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:39 schreef Gellius het volgende:
Diaan had zoiets heel normaal gevonden.
Okayquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:49 schreef Gellius het volgende:
Het is nu normaal dat je je stoel niet hoeft af te staan aan een blanke. Het was jou niet opgevallen dat Rosa parks iets heel bijzonders deed, omdat jij het verhaal niet kende. Bedoelde ik.
Hm, ik geloof niet dat dit nu bepaald als een ludieke actie werd gezien hoor, in die dagen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okayik geef haar groot gelijk, ludieke actie...
Ze was zelf heel bescheiden over haar actie. Ze was gewoon moe.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okayik geef haar groot gelijk, ludieke actie... mooi verhaal en geweldige vrouw lijkt me.... mag ik nu noooooit meer vergeten.
Door de blanke mensen zeker niet denk ik, maar ik vind het zelf wel een ludieke actie... en vind het bewonderingswaardig van dr.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:53 schreef Gellius het volgende:
[..]
Hm, ik geloof niet dat dit nu bepaald als een ludieke actie werd gezien hoor, in die dagen.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze was zelf heel bescheiden over haar actie. Ze was gewoon moe.
Hmmmmquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:05 schreef pyl het volgende:
Diaan@ ludiek: "het karakter van een spel dragend", aldus De Dikke Van Dale, en ludieke acties: "acties waarbij op speelse wijze de aandacht op iets wordt gevestigd". Wat Rosa deed, was niet speels hoor.![]()
Wel bewonderenswaardig, inderdaad, maar dat spreekt voor zich.![]()
Neuhquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:08 schreef pyl het volgende:
Scrut, is dat die Keniaanse mevrouw die de Nobelprijs voor de Vrede won - en van wie ik de naam ben vergeten?
Yepquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:17 schreef pyl het volgende:
En die wereldberoemde zoon is een musicus?
Yep, Cedella Bookerquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:20 schreef pyl het volgende:
Da's Bob Marley! En die mevrouw is dan mevrouw Marley.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:31 schreef Diaan73 het volgende:
hmmm Bunny Wailer en Peter Tosh?
Ik ga ook pas morgen weer aan de slagquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:33 schreef peaceman het volgende:
Peaceman heeft geen zin meer om te werken vandaag![]()
dan kan ik je melden dat peaceman niet de enige isquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:33 schreef peaceman het volgende:
Peaceman heeft geen zin meer om te werken vandaag![]()
Gedeelde smart enzo....quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:34 schreef cafca het volgende:
[..]
dan kan ik je melden dat peaceman niet de enige is
Jah man...quote:
Gezondheid!quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Hatsjoe
Check.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:34 schreef cafca het volgende:
[..]
dan kan ik je melden dat peaceman niet de enige is
Whehehe......quote:
Vader Brinkman?quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:41 schreef pyl het volgende:
[..]
Whehehe......
De gelijkenis zit niet in de haardracht, maar wel in de ogen (vind ik dan hè?).
Nee. Mijn meneer was zelf minister, de zoon niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Vader Brinkman?
Nee, ook niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
De Geer?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Pa Witteman?
quote:Mr.dr. P.J. Witteman (1892-1972)
Noord-Hollandse gedeputeerde, minister en senator. Advocaat in Amsterdam. Onafhankelijk en tolerant katholiek met veel invloed in de politiek en het maatschappelijk middenveld. Door zijn schoonfamilie ook goed thuis in kringen van kunstenaars. Volgde in 1947 Beel op als minister van Binnenlandse Zaken en bracht o.m. een noodregeling voor de gemeentefinanciën tot stand. Na zijn ministerschap nog vijftien jaar lid van de Eerste Kamer. Onderhield jarenlang nauwe banden met de KRO.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wens u allen alvast een prettig weekeinde
Neuh Tokaaay-baby...quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:03 schreef Tokay het volgende:
Da's Sylvana Simons, Bimmeltje!
Moet jij zeggen !!quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:04 schreef Tokay het volgende:
Of nee, toch niet...
Ze lijkt er wél op.![]()
Ze lijken ook allemaal op elkaar!![]()
En deze leukerds, zijn niemand minder dan Prins Laurent en Claire Coombs, zijn echtgenote.quote:
Ik ben geen neger.quote:
De koninklijke tweeling-werpersquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:06 schreef Tokay het volgende:
[..]
En deze leukerds, zijn niemand minder dan Prins Laurent en Claire Coombs, zijn echtgenote.
Neeeeee...dat bedoel ik niet...quote:
Het moet anders best leuk zijn om een neger te zijn, Tokay. Vooral als je op wat gevorderder leeftijd van die lieve grijze kroeskrulletjes krijgtquote:
Vroeger heb ik geleerd dat je nooit formuleringen als "niemand minder dan" moest gebruiken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:06 schreef Tokay het volgende:
En deze leukerds, zijn niemand minder dan Prins Laurent en Claire Coombs, zijn echtgenote.
Bedonderd???quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:14 schreef Gellius het volgende:
Ik moet zeggen, het is wel een kleine deceptie om haar zo zonder die badhandoek om haar hoofd te zien. Dat beloofde toch héél wat. Ik voel me grotelijks bedonderd.
Vertel liever over het hardnekkige gerucht over Laurent, dat nu al jaren de ronde doet....quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:07 schreef Bimmel het volgende:
Neeeeee...dat bedoel ik niet...
Alle cavia's lijken ook op elkaar...![]()
Yup, "niemand minder"quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:16 schreef pyl het volgende:
Is dat niet gewoon ons aller George Dubbelya?
Hmmm, ik merk het al, dit gaat me nog heel lang achtervolgen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:18 schreef Bimmel het volgende:
Yup, "niemand minder"
Een van de weinige keren dat ze hem hebben kunnen betrappen op daadwerkelijke arbeid.
Nou....breek me de bek niet open...quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:16 schreef Tokay het volgende:
[..]
Vertel liever over het hardnekkige gerucht over Laurent, dat nu al jaren de ronde doet....
Ouwe roddelnicht van me!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |