Sja...quote:Op donderdag 15 december 2005 18:56 schreef Falcon4ever het volgende:
Dus nieuwe voornemens of een nieuwe vriendin?
Ja precies! Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 15 december 2005 19:00 schreef Grimli het volgende:
raarrr wat is er nou leuker dan lekker gezellig met maaten thuis zitten, biertje, hapje , vuurwerk
Mag van mij hoor, ze weet toch dat ik dr nu niet zo lief vindtquote:Op donderdag 15 december 2005 19:04 schreef Halfgedraaide het volgende:
Wat zijn sommige kinderen toch heerlijk dom. Gaan ze zitten zeiken over hun vriendin en het hele hebben en houden. En dat ze een ander wijf hebben leren kennen. En ze staan met naam en achternaam op het forum. Zal ze leuk vinden als ze het leest.![]()
jij snapt het.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:55 schreef Tuinkers het volgende:
Tja, je kan natuurlijk ook een komkommer gaan raspen.
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:07 schreef MUUS het volgende:
Lambal.
Ik laat haar lekker dr gang gaan hoor. Wat ik gewoon wil is een vriendin die tenminste niet om alles en iedereen zeurt en zeikt, en die het leuk vindt om gewoon te chillen en niet in die kutherrie-discotheek te gaan staanquote:Op donderdag 15 december 2005 19:07 schreef Kreator het volgende:
Ik denk dat je vriendin vreemdgaat en dat haar loverboy in die discotheek is. Ik zou der gewoon met de vuist op gaan. (op haar dan hè, niet op die gast, misschien is het een dikke beer)
eerst een uur of 2 saaie kut RnB en dan alleen maar hardcorequote:Op donderdag 15 december 2005 19:08 schreef ZuAndy het volgende:
wat voor een teringherrie dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |