Pakken zijn idd gaaf. Maar dan niet van die oersaaie Hollandse pakken waar Jan en alleman al in looptquote:Op donderdag 15 december 2005 18:40 schreef _Debje_ het volgende:
Vorig topic: Eindhoven 771 - Guus is gaaf »
Tuurlijk wel, pakken zijn koel.
En geil, maar bij Danny dan maar nie
Ben je aan het uitdijen?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:42 schreef blieblie het volgende:
Mijn pak komt bij Ynformal vandaan Danny.... Was niet heel erg goedkoop maar het is wel een goeie (al wordtie beetje aan de kleine kant.
Komt omdat je van een pak breder wordtquote:Op donderdag 15 december 2005 18:42 schreef ArTiC het volgende:
Goeie TT
Ik draag minimaal 2x per week een pak btw en ja...vrouwen schijnen er echt op te geilen ja
van voren jaquote:Op donderdag 15 december 2005 18:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
Komt omdat je van een pak breder wordt.
En daar is mr. modekoning weer.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Pakken zijn idd gaaf. Maar dan niet van die oersaaie Hollandse pakken waar Jan en alleman al in looptGewoon een mooi Italiaans pak zonder stropdas of de stropdas losjes dragen.
![]()
Al een jaar of 3quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 18:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
En daar is mr. modekoning weer.
en om de andere hoek ligt [PTA]quote:
Whehe. Het is maar goed dat ik m'n gala/einddinges niet heb meegemaakt. Want dan was ik fijn in normale kleren gekomen in een oude Volvo. Leg dat maar eens uit aan de kakkers van het van Maerlant.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:44 schreef blieblie het volgende:
[..]
Al een jaar of 3.
Maar het pak wat ik heb is gekocht in Havo 5, toen ik nog een lang schriel mannetje was.
Ja Giorgio...quote:Op donderdag 15 december 2005 18:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Pakken zijn idd gaaf. Maar dan niet van die oersaaie Hollandse pakken waar Jan en alleman al in looptGewoon een mooi Italiaans pak zonder stropdas of de stropdas losjes dragen.
![]()
In Maastricht zit er ook 1tje, in een zijstraat vlakbij de Bijenkorfquote:Op donderdag 15 december 2005 18:42 schreef blieblie het volgende:
Mijn pak komt bij Ynformal vandaan Danny.... Was niet heel erg goedkoop maar het is wel een goeie (al wordtie beetje aan de kleine kant.
Voor goeie goedkopere pakken zou ik kijken bij SuitSupply. Die zitten vaak langs snelwegen. Ik geloof alleen wel dat de dichtstbijzijnde in de buurt van Breda zit.
Er zitten hier meer autofans dan modetrutjesquote:
Dat valt dan geheel buiten hun businessmodelquote:Op donderdag 15 december 2005 19:24 schreef febster het volgende:
[..]
In Maastricht zit er ook 1tje, in een zijstraat vlakbij de Bijenkorf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |