Is altijd zo geweest lieske wil nominerenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:48 schreef melke het volgende:
Wat een grafstemming daar in dat huis zeg!
tuurlijk wel, kleine jonge blonde meisjes doen het altijd goedquote:Op donderdag 15 december 2005 21:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske heeft deze BB al gewonnen niemand had van te voren kunnen bedenken dat het student je de finale zou halen.
Lieske heeft veel meer positieve dingen gedaan dan alleen maar blond zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tuurlijk wel, kleine jonge blonde meisjes doen het altijd goed
maar ze was het welquote:Op donderdag 15 december 2005 21:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske heeft veel meer positieve dingen gedaan dan alleen maar blond zijn.
Joost ligt alweer te slapen wat een sukkelquote:Op donderdag 15 december 2005 22:01 schreef melke het volgende:
Wat stelt Joost zich aan zeg! Gezellig voor de anderen.
dan heb je geluk de mijne haperen als de ziekte.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:02 schreef CartWOman het volgende:
Voor het eerst geen bufferende streams na een Live.![]()
Joost gaat zo huilen, de impact volgt meestal na een uurtje.![]()
Al die opdrachten wachten ze volgens mij mee tot de Finale-uitzending.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:02 schreef joranne het volgende:
En de opdracht van Nathalie??
Ze weten dus nog steeds niet dat dat allemaal verzonnen was...![]()
Ik vond Roel heel wat oprechter. Hij zei dat Dido en Nathalie voor hem heel belangrijk zijn geweest in het huis. Joost bleef toch een lach op zijn gezicht houden.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:01 schreef melke het volgende:
Wat stelt Joost zich aan zeg! Gezellig voor de anderen.
Dat lijkt me wel cool ja. Dat ze dan al die geheimen onthullen voor de laatste bewonersquote:Op donderdag 15 december 2005 22:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Al die opdrachten wachten ze volgens mij mee tot de Finale-uitzending.
En dan krijgen ze verschrikkelijke ruziequote:Op donderdag 15 december 2005 22:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Al die opdrachten wachten ze volgens mij mee tot de Finale-uitzending.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |