BB kan natuurlijk alles doen. Waarom niet maandag eentje eruit?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:58 schreef melke het volgende:
[..]
Hoezo? Klinkt als bullshit. Zeker omdat de finale uit 4 man bestaat en niet uit 3
Lijkt me sterk. Of het moet een dilemma worden. Net zoals andere jaren. Voor geld het huis uit of blijven en nietquote:Op donderdag 15 december 2005 20:05 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
BB kan natuurlijk alles doen. Waarom niet maandag eentje eruit?
Of idd voor de finale. Of vanavond in de laatste internet uitzending.
etc.
Echt grappig, ik post dat en ze beginnen in te zoomen......quote:Op donderdag 15 december 2005 20:09 schreef Sjet het volgende:
Die regie zit ons echt te pesten he? Met die veraf stream-beelden
BB leest mee. Ja Lieske: steek het maar op. Is iets minder poedelquote:Op donderdag 15 december 2005 20:12 schreef Sjet het volgende:
[..]
Echt grappig, ik post dat en ze beginnen in te zoomen......om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Was mij ook opgevallen. Heb dezelfde gedachte gehad.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:02 schreef melke het volgende:
Het valt me trouwens wel op dat heel veel bewoners die het huis moeten verlaten dezelfde kleding aan hebben als toen ze het huis in gingen. Dido, Chantal, Rikket. Nathalie heeft nu ook dezelfde kleren aan als toen ze het huis in kwam. Wie weet zegt dat ook wel wat...
Dag Cuall.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:13 schreef cuall het volgende:
goedenavond allemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie gaat er vertrekken vanavond?
Zo krijg ik ook een naam ja... maar of dat zo positief is weet ik nietquote:Op donderdag 15 december 2005 19:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #88.
Mooi...quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:24 schreef Snaptnix het volgende:
Goeienavondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoiquote:Op donderdag 15 december 2005 20:24 schreef Snaptnix het volgende:
Goeienavondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop