Dat is ook niet leuk maar gelukkig ben je er vandaag weer.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat ik er gisterenavond niet was had meer te maken met een fikse hyperventilatie-aanval dan met de spierpijn...![]()
Het afscheid van Nathalie wil ik niet missenquote:Op donderdag 15 december 2005 19:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk maar gelukkig ben je er vandaag weer.
Ik zit te twijfelen of nath echt vertrektquote:Op donderdag 15 december 2005 19:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het afscheid van Nathalie wil ik niet missen![]()
Wie denk jij dan?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of nath echt vertrekt
Haha ja dat denk jij al vanaf week 1quote:Op donderdag 15 december 2005 19:48 schreef Bartoli het volgende:
Lieske denk ik
nee hoor ook pas iets van de laatste wekenquote:Op donderdag 15 december 2005 19:50 schreef melke het volgende:
[..]
Haha ja dat denk jij al vanaf week 1
zoals iemand vanmiddag zei de laatste 3 in de finale worden roel, ingrid en josti nav die geheime opdracht van Ing. Ik vond dat niet eens zo'n slechte gedachtequote:Op donderdag 15 december 2005 19:51 schreef melke het volgende:
Ik hoop Roel of Nathalie. Ingrid gaat er sowieso niet uit. Denk dat het nog heeeeeel spannend kan worden en daarom ook nog wel eens erg verassend
Hoezo? Klinkt als bullshit. Zeker omdat de finale uit 4 man bestaat en niet uit 3quote:Op donderdag 15 december 2005 19:53 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zoals iemand vanmiddag zei de laatste 3 in de finale worden roel, ingrid en josti nav die geheime opdracht van Ing. Ik vond dat niet eens zo'n slechte gedachte
extra exit, oprotpremie voor die 4e aan begin van de finale uitzending je kan het zo gek niet bedenken of het kan bij BB evtquote:Op donderdag 15 december 2005 19:58 schreef melke het volgende:
[..]
Hoezo? Klinkt als bullshit. Zeker omdat de finale uit 4 man bestaat en niet uit 3
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:53 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zoals iemand vanmiddag zei de laatste 3 in de finale worden roel, ingrid en josti nav die geheime opdracht van Ing. Ik vond dat niet eens zo'n slechte gedachte
BB kan natuurlijk alles doen. Waarom niet maandag eentje eruit?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:58 schreef melke het volgende:
[..]
Hoezo? Klinkt als bullshit. Zeker omdat de finale uit 4 man bestaat en niet uit 3
Lijkt me sterk. Of het moet een dilemma worden. Net zoals andere jaren. Voor geld het huis uit of blijven en nietquote:Op donderdag 15 december 2005 20:05 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
BB kan natuurlijk alles doen. Waarom niet maandag eentje eruit?
Of idd voor de finale. Of vanavond in de laatste internet uitzending.
etc.
Echt grappig, ik post dat en ze beginnen in te zoomen......quote:Op donderdag 15 december 2005 20:09 schreef Sjet het volgende:
Die regie zit ons echt te pesten he? Met die veraf stream-beelden
BB leest mee. Ja Lieske: steek het maar op. Is iets minder poedelquote:Op donderdag 15 december 2005 20:12 schreef Sjet het volgende:
[..]
Echt grappig, ik post dat en ze beginnen in te zoomen......![]()
Was mij ook opgevallen. Heb dezelfde gedachte gehad.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:02 schreef melke het volgende:
Het valt me trouwens wel op dat heel veel bewoners die het huis moeten verlaten dezelfde kleding aan hebben als toen ze het huis in gingen. Dido, Chantal, Rikket. Nathalie heeft nu ook dezelfde kleren aan als toen ze het huis in kwam. Wie weet zegt dat ook wel wat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |