De regie ookquote:Op donderdag 15 december 2005 19:13 schreef yellowfirst het volgende:
Ik ben er helemal klaar mee..... met het etenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zit me rot te vervelen, er gebeurt niks eindelijk is de regie wakker geworden.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:18 schreef Bartoli het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.hahahahaha Regenworm, je bent goed opdreefJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:20 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben klaar voor het vertrek van Naat....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hallo allemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ehm...... wrom zou ik daar wat aan vinden?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ehhhh Jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet meer zo heel erg, alleen de borstspieren zijn nog niet echt lief, maar verder red ik het welquote:Op donderdag 15 december 2005 19:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.geen spierpijn meerJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat was die link ook alweer waar je kon zien dat FB gisteren de spammert van de dag was? en jij en ik o.a ook in de top 10 stondenquote:Op donderdag 15 december 2005 19:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zit me rot te vervelen, er gebeurt niks eindelijk is de regie wakker geworden.
Oh ja, nou schiet me weer iets te binnen. Heeft Lieske geen bekend mail adresquote:
Hé Speedster...quote:Op donderdag 15 december 2005 19:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hey vleugeltjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hé Speedster...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Laat ik het euh misschien mee eens zijnquote:Op donderdag 15 december 2005 19:28 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind dat Nathalie moet gaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe doe je datquote:
fijn om te horen dat alles weer goed met je is.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet meer zo heel erg, alleen de borstspieren zijn nog niet echt lief, maar verder red ik het welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #88.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wat was die link ook alweer waar je kon zien dat FB gisteren de spammert van de dag was? en jij en ik o.a ook in de top 10 stondenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat ik er gisterenavond niet was had meer te maken met een fikse hyperventilatie-aanval dan met de spierpijn...quote:Op donderdag 15 december 2005 19:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
fijn om te horen dat alles weer goed met je is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop