Nee, het zal toch niet. Die (letterlijke) 'PIK' heeft het zo wel genoeg voor elkaar gekregen.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
J O O S Tom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is zo'n girl-band?quote:
Josti is nep, Brenda is nep alles bij hem is gewoon nep. Hij zou zo ook een award voor grootste toneelspeler kunnen krijgenquote:Op donderdag 15 december 2005 18:57 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Nee, het zal toch niet. Die (letterlijke) 'PIK' heeft het zo wel genoeg voor elkaar gekregen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De tv kijkers dragen hem blijkbaar op handen, maar sommige streamers zijn hem ZOOOOOOOOOOO zat. Ik in ieder geval wel. Hij is zo nep als hij weet dat hij in beeld isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hihihii, ga ik ook aan Regenworm vragen; 'waar doe jij dat mee?'quote:
Joost heeft tot nu toe de meeste aandacht gekregen in BB5.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:57 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Nee, het zal toch niet. Die (letterlijke) 'PIK' heeft het zo wel genoeg voor elkaar gekregen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De tv kijkers dragen hem blijkbaar op handen, maar sommige streamers zijn hem ZOOOOOOOOOOO zat. Ik in ieder geval wel. Hij is zo nep als hij weet dat hij in beeld isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met Paint Shop Proquote:Op donderdag 15 december 2005 19:00 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hihihii, ga ik ook aan Regenworm vragen; 'waar doe jij dat mee?'om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:04 schreef regenworm het volgende:
Regie oppassen ik kreeg bijna de borsten van ingrid in beeld.
Daar kan mijn EO filter niet tegen en dan slaan de streams op zwart
Ehhhh Jaquote:Op donderdag 15 december 2005 18:59 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat is zo'n girl-band?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, die van Ingrid zie je bij dat filter juist wel.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:04 schreef regenworm het volgende:
Regie oppassen ik kreeg bijna de borsten van ingrid in beeld.
Daar kan mijn EO filter niet tegen en dan slaan de streams op zwart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop