Noe, effe snel dan. Dan mogen ze het vanavond (en vannachtquote:
Kan je wel zeggen, je zou bijna geen cap meer durven posten zo....quote:Op donderdag 15 december 2005 18:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Aan de kant, een professional aan het werk!
J O O S Tquote:Op donderdag 15 december 2005 18:47 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Noe, effe snel dan. Dan mogen ze het vanavond (en vannacht) goedmaken.
Het moet vanavond toch wel een heftige avond worden. Of niet![]()
Normaal staat er op de site van BB tussen 5 en 6 altijd al ' wat je nog meer kan
verwchten tijdens de liveshow' en nu staat er alleen maar:
Naast deze Exit zit de show boordevol verrassingen,
waar een van de Bewoners een belangrijke rol bij zal spelen.![]()
Wat moeten we daar nu weer van denken?
Nee, het zal toch niet. Die (letterlijke) 'PIK' heeft het zo wel genoeg voor elkaar gekregen.quote:
Josti is nep, Brenda is nep alles bij hem is gewoon nep. Hij zou zo ook een award voor grootste toneelspeler kunnen krijgenquote:Op donderdag 15 december 2005 18:57 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Nee, het zal toch niet. Die (letterlijke) 'PIK' heeft het zo wel genoeg voor elkaar gekregen.![]()
De tv kijkers dragen hem blijkbaar op handen, maar sommige streamers zijn hem ZOOOOOOOOOOO zat. Ik in ieder geval wel. Hij is zo nep als hij weet dat hij in beeld is![]()
Joost heeft tot nu toe de meeste aandacht gekregen in BB5.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:57 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Nee, het zal toch niet. Die (letterlijke) 'PIK' heeft het zo wel genoeg voor elkaar gekregen.![]()
De tv kijkers dragen hem blijkbaar op handen, maar sommige streamers zijn hem ZOOOOOOOOOOO zat. Ik in ieder geval wel. Hij is zo nep als hij weet dat hij in beeld is![]()
Met Paint Shop Proquote:Op donderdag 15 december 2005 19:00 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hihihii, ga ik ook aan Regenworm vragen; 'waar doe jij dat mee?'![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:04 schreef regenworm het volgende:
Regie oppassen ik kreeg bijna de borsten van ingrid in beeld.
Daar kan mijn EO filter niet tegen en dan slaan de streams op zwart
Nee, die van Ingrid zie je bij dat filter juist wel.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:04 schreef regenworm het volgende:
Regie oppassen ik kreeg bijna de borsten van ingrid in beeld.
Daar kan mijn EO filter niet tegen en dan slaan de streams op zwart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |