Dat kan natuurlijk ook. Dat is wat ik bedoel met een postief of een negatief bericht van BB.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:30 schreef ART het volgende:
Nee. Ik geloof er niets van dat er zomaar iemand wordt gekickt. Eerder een geldkeus. 25.000 euro of blijven.
Aan de kant, een professional aan het werk!quote:Op donderdag 15 december 2005 18:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waar doe je dat mee? (of is dat geheim van de smid? )
Jaquote:Op donderdag 15 december 2005 18:23 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Nee, dan vind ik dat het eerder moet. Dan krijgt de nummer 4 toch tijdens de finale uitzending
haar of zijn exit moment. Het zal wel halverwege de week zijn of hopelijk gelijk na de exit van
vanavond.![]()
Bridget: Hallo bewoners. Er ligt een envelope in de DBK. Wie durft hem te pakken?
Lieske springt op: ik doe het wel en leest de inhoud in de DBK:
Beste bewoner. Voor jou is deze keus niet gelukkig. Je moet per direct het BB huis verlaten.
U mag niet langs start en ontvangt geen 250.000 euro en tevens komt de dagvergoeding te
vervallen.
Deurtje aan de zijkant open en zonder afscheid te nemen wieberen.![]()
het is weer eens kut met perenquote:Op donderdag 15 december 2005 18:36 schreef Sjet het volgende:
Jeetje, wat hebben we spannende beelden op de streams....
Ach dan draai je toch lekker een cd'tje van de PussyCat Dolls op de achtergrond...quote:Op donderdag 15 december 2005 18:36 schreef Sjet het volgende:
Jeetje, wat hebben we spannende beelden op de streams....
Regie aan het schaftenquote:Op donderdag 15 december 2005 18:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
het is weer eens kut met peren![]()
![]()
Wie, wat, waar is dat? Nooit van gehoordquote:Op donderdag 15 december 2005 18:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ach dan draai je toch lekker een cd'tje van de PussyCat Dolls op de achtergrond...
http://www.pcdmusic.comquote:Op donderdag 15 december 2005 18:41 schreef Sjet het volgende:
[..]
Wie, wat, waar is dat? Nooit van gehoord![]()
paintshopquote:Op donderdag 15 december 2005 18:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waar doe je dat mee? (of is dat geheim van de smid? )
Noe, effe snel dan. Dan mogen ze het vanavond (en vannachtquote:
Kan je wel zeggen, je zou bijna geen cap meer durven posten zo....quote:Op donderdag 15 december 2005 18:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Aan de kant, een professional aan het werk!
J O O S Tquote:Op donderdag 15 december 2005 18:47 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Noe, effe snel dan. Dan mogen ze het vanavond (en vannacht) goedmaken.
Het moet vanavond toch wel een heftige avond worden. Of niet![]()
Normaal staat er op de site van BB tussen 5 en 6 altijd al ' wat je nog meer kan
verwchten tijdens de liveshow' en nu staat er alleen maar:
Naast deze Exit zit de show boordevol verrassingen,
waar een van de Bewoners een belangrijke rol bij zal spelen.![]()
Wat moeten we daar nu weer van denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |