Graag gedaan.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dank je... erg lief...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wordt een beetje niet goed van alle kerstknutsel-chocolademelkschenk-schoolversier opdrachten die ik "vrijwillig" in mijn maag gesplitst krijg... vandaar...quote:Op donderdag 15 december 2005 18:02 schreef PH52 het volgende:
[..]
Enne .. zo kerst-kribbig ben je niet, toch ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat hoorde ik ook, ... "Dan heeft ze de enveloppe en moet dan meteen hierheen komen...."quote:Op donderdag 15 december 2005 18:09 schreef Pijlemans het volgende:
Halloom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoorde iemand die stemmen ook. Volgens mij stond Ruud er ook bij.
Woorden als: Check 1,2,3 - enz.
Ik hoorde iemand het volgende zeggen: Iemand pakt het vanavond en moet dan
hierheen komen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vage informatie, ik snap het, maar het is toch info.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zaten Willem, Ruud en Bart als laatste drie in de finale. Zou dus nu ook zo maar kunnen dat er aan het begin van de uitzending van 22 december alsnog iemand gelijk kan wieberen.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:12 schreef Pijlemans het volgende:
Ik heb de vorige BB's toch redelijk bekeken, maar weet iemand of er altijd 4 mensen
in de finale zaten?
Ik hoopd dat er donderdag de 22e nog maar 3 zitten. Dus: of trap er van de week
nog eentje uit, of geef iemand goed bod. Dat bod mag van mij na de exit ook gelijk komenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pfff, ik luister met de koptelefoon op, maar ZE had ik niet gehoord. Dank jequote:Op donderdag 15 december 2005 18:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook, ... "Dan heeft ze de enveloppe en moet dan meteen hierheen komen...."
Speculatie:
Er komt een enveloppe op tafel (daar hadden ze het ook over) te liggen.
Waarom ze het over ze hadden is misschien omdat Lieske als een havik de enveloppe zou pakken, want heeft ze altijd gezegd.
Nee, dan vind ik dat het eerder moet. Dan krijgt de nummer 4 toch tijdens de finale uitzendingquote:Op donderdag 15 december 2005 18:15 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zaten Willem, Ruud en Bart als laatste drie in de finale. Zou dus nu ook zo maar kunnen dat er aan het begin van de uitzending van 22 december alsnog iemand gelijk kan wieberen.
quote:Op donderdag 15 december 2005 18:23 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Nee, dan vind ik dat het eerder moet. Dan krijgt de nummer 4 toch tijdens de finale uitzending
haar of zijn exit moment. Het zal wel halverwege de week zijn of hopelijk gelijk na de exit van
vanavond.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bridget: Hallo bewoners. Er ligt een envelope in de DBK. Wie durft hem te pakken?
Lieske springt op: ik doe het wel en leest de inhoud in de DBK:
Beste bewoner. Voor jou is deze keus niet gelukkig. Je moet per direct het BB huis verlaten.
U mag niet langs start en ontvangt geen 250.000 euro en tevens komt de dagvergoeding te
vervallen.
Deurtje aan de zijkant open en zonder afscheid te nemen wieberen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mijn droomscenarioquote:Op donderdag 15 december 2005 18:23 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Nee, dan vind ik dat het eerder moet. Dan krijgt de nummer 4 toch tijdens de finale uitzending
haar of zijn exit moment. Het zal wel halverwege de week zijn of hopelijk gelijk na de exit van
vanavond.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bridget: Hallo bewoners. Er ligt een envelope in de DBK. Wie durft hem te pakken?
Beste bewoner. Voor jou is deze keus niet gelukkig. Je moet per direct het BB huis verlaten.
U mag niet langs start en ontvangt geen 250.000 euro en tevens komt de dagvergoeding te
vervallen.
Deurtje aan de zijkant open en zonder afscheid te nemen wieberen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dropkick, wat zien die pics er fantastisch uit. Ik wen er nog lang niet aan. Ga zo doorquote:
Goeie kans dat het zo zal gaan.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:23 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
vervallen.
ik accepteer de cookies.
Dat zijn bijna kunstwerkjes, zo mooi.quote:
Thanks. Volgens mij is de mening over Lieske hier behoorlijk veranderd de laatste week (weken).quote:Op donderdag 15 december 2005 18:25 schreef Fatalspeed het volgende:
[..]
mijn droomscenarioom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop