Ik vond Roel heel wat oprechter. Hij zei dat Dido en Nathalie voor hem heel belangrijk zijn geweest in het huis. Joost bleef toch een lach op zijn gezicht houden.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:01 schreef melke het volgende:
Wat stelt Joost zich aan zeg! Gezellig voor de anderen.
Dat lijkt me wel cool ja. Dat ze dan al die geheimen onthullen voor de laatste bewonersquote:Op donderdag 15 december 2005 22:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Al die opdrachten wachten ze volgens mij mee tot de Finale-uitzending.
En dan krijgen ze verschrikkelijke ruziequote:Op donderdag 15 december 2005 22:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Al die opdrachten wachten ze volgens mij mee tot de Finale-uitzending.
een echt zacht gekookt eitjequote:Op donderdag 15 december 2005 22:06 schreef flugeltje het volgende:
Wat een drol zeg die kerel van Naat...
Dat, plus dat ze toch iéts moeten hebben om de uitzending mee te vullen.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:05 schreef melke het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel cool ja. Dat ze dan al die geheimen onthullen voor de laatste bewoners
Nou die zeven dagen zou ik ook nog wel doorkomen.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:06 schreef melke het volgende:
Pfff wat is Joost er weer een drama van aan het maken. Volgende week ziet hij iedereen gewoon weer. Het lijkt wel weer 'n begrafenis
Wickedquote:Op donderdag 15 december 2005 22:08 schreef Wickedangel het volgende:
BEW![]()
Waarom ligt Joost in Godsnaam al te bed??![]()
Dat ze gewoon alsnog 'Tering!' zei zostraks.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:09 schreef MissHobje het volgende:
Arme Joost al in bed enzo![]()
Trouwens ik gun het Ingrid mega om te winnenze is kei grappig
Ja ik ook, zo'n theatershow nu. Kom op, verman je eens ff Joost!!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou die zeven dagen zou ik ook nog wel doorkomen.
Oww dan is het goed. Ik keek streams, toen ging ik lezen en ik nam aan dat ie er nog in lagquote:Op donderdag 15 december 2005 22:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wicked
Je loopt een beetje achter? Hij is er alweer een tijdje uit.
soort zoekt soortquote:Op donderdag 15 december 2005 22:06 schreef flugeltje het volgende:
Wat een drol zeg die kerel van Naat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |