abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33106204
Ik heb een studentenkamer met een plafond van pleisterwerk aangebracht
op riet. Hier moet op sommige plekken een houten frame onder zitten,ik
heb echter geen idee waar.

Nu wil ik een lamp ophangen, maar niet bij het punt waar de stroom uit het
plafond komt (daar zit ook geen plafonddoos).

Hoe kan ik deze lamp nu goed ophangen? kan ik er achterkomen waar de
balken zitten of zijn er speciale pluggen verkrijgbaar oid?
pi_33106296
heb zelf ook dt probleem gehad, heb iets van 60 gaten geprikt op logische en onlogische plekken, maar geen enkel racheltje kunnen vinden. uiteindelijk een grote holle wand plug gebruikt, gaat prima, mits je lamp niet te zwaar....
je weet nooit wat er voor je staat, als de liftdeur opengaat
  donderdag 15 december 2005 @ 17:29:19 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33107235
Er zijn ook 'ankers' die een breder draagvlak hebben. Die klappen verder uit dan holle wand pluggen. Moet je even navragen bij de bouwmarkt. Ze zijn er wel.
  donderdag 15 december 2005 @ 17:47:33 #4
118586 KeessieK
Timmerdude.. :)
pi_33107697
heb weleens zo'n plafond moeten slopen, en die latten onder dat riet zaten zowat naast elkaar.. zat misschien 4 cm tussen die latten.. dus ik zou eerst proberen om hem er zo tegenaan te schroeven, lukt dit niet na 3x dan zou ik naar de bouwmarkt gaan om ankers te halen..
pi_33107965
tuimelplug gebruiken, dan hoef je geen balken te zoeken....

klik doen

succes....
pi_33139831
Ga ervan uit dat je geen balk tegen komt en neem dan gewoon een tuimelplug of anker.
Begin te boren met een klein boortje en als je dan wel een balk tegen komt dat kan je uiteraard een gewone haak/schroef gebruiken. Zoniet, dan gebruik je gewoon het anker.
pi_33267544
OK, inderdaad met die ankers gedaan. kwam geen hout tegen ding er in, goed doordrukken zodat die uitklapt en dan moertje er op.super systeem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')