Ik heb gisteren een nieuwe voeding in mijn computerkast gebouwd. Ik had dat nog nooit gedaan maar volgens de winkel was het gewoon een kwestie van alles losmaken, oude eruit, nieuwe erin, en op dezelfde manier weer alles verbinden. Ging prima.
Hierbij zat me echter een snoertje in de weg:
![]()
Ik maakte dat even los met het idee 'die maak ik straks weer vast, komt wel goed'. Kwam het dus niet, want toen ik een half uur later klaar was met de nieuwe voeding vastmaken had ik geen idee meer waar dat stekkertje in moest
Hij komt dus uit dat groene plaatje met die rode pijl. Aan de buitenkant van de kast te zien lijkt het te horen bij de pluggen van de boxjes enzo. De paarse pijl wijst naar het stekkertje.
Hier nog wat close-ups:
![]()
Ik heb echt geen idee of ie komt uit een harde schijf, een cd drive, het moederboard... echt geen flauw idee.
Ik heb alles bekeken en ik zie ook niet zo iets waar ie in hoort.
Uiteindelijk heb ik de boel maar gewoon aangezet (wilde toch graag weten of het goed zat met die voeding) en op zich doet alles het gewoon, ik typ dit ook op mijn eigen pc. Het enige is dat filmpjes vanaf internet nogal schokkerig worden gespeeld, zowel qua beeld als qua geluid. Dit lijkt niet te komen door een buffer-probleem. Met filmpjes die op mijn harde schijf staan heb ik dat niet.
Heeft iemand een idee waar dat stekkertje in moet? Ik geef graag meer uitleg als dat nodig is maar dit is alles wat ik er nu over kan vertellen... help!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder