abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 februari 2006 @ 16:06:33 #51
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_35410080
Ga es flink poeren. Kijken hoeveel troep je eruit kan krijgen. Dan dop er weer op. Water in de gootsteen en weer proberen te ploppen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_35410335

Maar:

Wasbak leeg

de emmer was NET groot genoeg

edit: ik wilde de emmer leeggooien in de wasbak! Maar bedacht net op tijd dat de dop er dan eerst weer op moest
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_35410376
Overigens: nu heb ik de plopper nog niet gebruikt.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  donderdag 23 februari 2006 @ 16:16:57 #54
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_35410503
Hoe stroomt het water nu door? Al wat beter?
The love you take is equal to the love you make.
pi_35410584
Helemaal goed
Everything which is not impossible, will eventually happen
  donderdag 23 februari 2006 @ 16:21:31 #56
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_35410689
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:18 schreef Quinazoline het volgende:
Helemaal goed
Kijk eens aan!

Wat kwam er nou voor troep uit?

Een plopper werkt niet voor alle gootsteenverstoppingen, maar het is toch wel handig om er een te hebben.
The love you take is equal to the love you make.
pi_35410872
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Kijk eens aan!

Wat kwam er nou voor troep uit?

Een plopper werkt niet voor alle gootsteenverstoppingen, maar het is toch wel handig om er een te hebben.
Haren van de vorige bewoonster denk ik, en bami en rijst, en groene stukjes en verder heb ik maar niet gekeken.
Die lange haren vinden we echt nog steeds hier, terwijl er echt niemand met lange haren woont hier, dus geven we de vorige bewoonster maar de schuld
Everything which is not impossible, will eventually happen
  donderdag 23 februari 2006 @ 16:28:57 #58
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_35410946
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:26 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Haren van de vorige bewoonster denk ik, en bami en rijst, en groene stukjes en verder heb ik maar niet gekeken.
Die lange haren vinden we echt nog steeds hier, terwijl er echt niemand met lange haren woont hier, dus geven we de vorige bewoonster maar de schuld
Haren zijn berucht als het om verstoppingen gaat. Doe je weinig tegen met een plopper.

Gelukkig is het opgelost.
The love you take is equal to the love you make.
pi_35414415
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:12 schreef Quinazoline het volgende:

Maar:
[afbeelding]
Wasbak leeg

de emmer was NET groot genoeg

edit: ik wilde de emmer leeggooien in de wasbak! Maar bedacht net op tijd dat de dop er dan eerst weer op moest

Lekker slim ook, het vuil wat je er uit hebt gehaald er weer in gooien... zeker blond of niet??
pi_35414448
Kheb het uiteindelijk in de wc gegooid.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  donderdag 23 februari 2006 @ 18:35:49 #61
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_35414924
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:18 schreef Quinazoline het volgende:
Kheb het uiteindelijk in de wc gegooid.
Of dat nou zo slim is... Straks heb je daar de volgende verstopping! Ik had de haren in de vuilnisbak gegooid.
The love you take is equal to the love you make.
pi_35416739
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Of dat nou zo slim is... Straks heb je daar de volgende verstopping! Ik had de haren in de vuilnisbak gegooid.
Mwoah, de wc heeft iig een afvoer die een stuk groter is, dus veel minder snel een verstopping.
  donderdag 23 februari 2006 @ 19:29:43 #63
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_35416790
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:28 schreef ikke_ook het volgende:

[..]

Mwoah, de wc heeft iig een afvoer die een stuk groter is, dus veel minder snel een verstopping.
Maar het is niet ondenkbaar. Als ik het doucheputje onthaar, gooi ik het ook in de vuilnisbak. Want als je wc verstopt raakt, red je het niet met een plopper.
The love you take is equal to the love you make.
pi_35416871
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar het is niet ondenkbaar. Als ik het doucheputje onthaar, gooi ik het ook in de vuilnisbak. Want als je wc verstopt raakt, red je het niet met een plopper.
Das ook weer waar, maar om nou dat heerlijke prutje door te roeren op zoek naar haren
Ik denk dat ik hetzelfde had gedaan(mits er niet al teveel haren/rommel in zit)
pi_35417467
Het was inderdaad te vies/nat om nog uit die (volle!) emmer te gaan vissen, dus ik heb het daarom door de wc getyft.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  donderdag 23 februari 2006 @ 19:49:51 #66
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_35417519
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:47 schreef Quinazoline het volgende:
Het was inderdaad te vies/nat om nog uit die (volle!) emmer te gaan vissen, dus ik heb het daarom door de wc getyft.
Een vergiet had wel gewerkt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_35418160
Heb ik niet.
Maar hoe dan ook: tis in ieder geval opgelost
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_35992728
Jo

Ik heb dit probleem met onze douche. Heb er al ontstopper van de gamma ingegooid en met plopper en ontstoppingsveer geklooid. Eergisteren keukenontstopper meegenomen. Probleem is dat ik niet bij het sifon kan (ingemetseld). Iemand nog suggesties? Zal het stappenplan van hier ook volgen.
I don't know what's gonna happen but I'm gonna get my kicks before the whole shithouse blows up in flames! All right!
pi_35993916
Ik lees mee. Heb zelf ook dit probleem met de douche. Ondanks dat ik na iedere douchebeurt de haren probeer eruit te halen, wil het nog regelmatig voorkomen dat die verstopt is. En om nou om de paar weken van die chemische ontstopper er in te gooien, lijkt me niet zo gezond.
En een plopper werkt helemaal voor geen meter.

Heel lang haar
  maandag 13 maart 2006 @ 16:32:57 #70
56819 Kimske
Juf in wording
pi_35994514
vriendlief was zo snugger om droge rijst door de wc te spoelen..


verstopt!

grrrr.....

Heb er al een fles chloor in gemieterd tegen de stank, kokend water eroverheen... maar nada...

Heb wel soda in huis, straks eens proberen
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_35996007
@ BartvdBk en MissX; Probeer het eens met zo'n druk'pistool, dit zorgt voor meer kracht dan een plopper.
Wij wonen hier ook met 2 langharigen, en onze douche zit dus ook regelmatig verstopt, maar dat ding lost het altijd op, zonder al teveel geklooi.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 09:54:44 #72
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_36014908
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:36 schreef Mikado het volgende:

Stap 4 is bij de vakhandel te vinden: puur zwavelzuur. Ik heb dus toen 1 liter 98% zwavelzuur door de gootsteen gegooid (kijk altijd eerst of je gootsteen dat uberhaupt trekt) en toen was binnen 10 minuten de verstopping verdwenen.

Zwavelzuur verkoold gewoon de boel, zodat er van je haren enz niets overblijft. Zwavelzuur morsen op je hand of de afwasbak is dus ook vervelend voor je hand/afwasbak... afdrukken blijven gewoon zitten.
Een zeer drastische, maar inderdaad erg effectieve methode.
Ik heb dat een keer gedaan in mijn oude huurwoning bij een verstopping waar ik niet bij kon. De RVS gootsteen was daarna overigens wel een beetje zwart geworden, maar dat boeide mij daar niet zo.
Als je dit gaat doen, let dan inderdaad goed op of je gootsteen dit aankan. Verder geeft het oplossen van het zwavelzuur in het aanwezige water dat in je afvoer zit flink veel warmte, bij mij kwam er dan ook weer het nodige aan zwavelzuur (met stukken verstopping) uit de afvoer spuiten.
Ga dus niet met je kop boven die afvoer hangen want dat kan je je ogen kosten!!
En schenk met hele kleine beetjes.
En een beetje ventilatie kan ook geen kwaad, want er worden de meest onprettige gassen gevormd tijdens dit proces
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_36361762
Hmm vandaag is de gootsteen bij mij ook verstopt.
Ook loopt het water van m'n wasmachine niet meer goed weg waardoor ik nu een plas water in m'n keuken heb
Heb al van die korrels in de gootsteen gesmeten maar helpt niets
Waarschijnlijk zit het probleem verder, omdat die buis waar het wasmachinewater geloosd wordt het ook niet aan kan en dus overstroomt..
  zaterdag 25 maart 2006 @ 19:51:05 #74
80682 _Acid_
Hertog Neen
pi_36362465
Soda is the magic word, een zooi soda in je gootsteen gooien en flink wat warm water erachteraan, moet de truuk doen.
We are all made of stars
pi_36376586
Oke, wat ik erin gesmeten heb helpt dus geen niet, de boel zit nog steeds dicht en ik moet wel een was doen zometeen Dan die slang van de wasmachine maar ff naar buiten richten.

En morgen maar de loodgieter bellen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')