zo moeilijk is koffiezetten toch niet?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:11 schreef MSXUser het volgende:
Mensen met 2 linkerhanden die gevoelig zijn voor modegrillen en zelf niet in staat zijn om op correcte wijze een fatsoenlijke bak koffie te zetten.
Jah, dat ook!quote:Op donderdag 15 december 2005 16:15 schreef Steve-O het volgende:
Ranzig schuimlaagje
En toch drink ik het steeds weer ..quote:
Jah, okee, maar jij bent wel koel.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:19 schreef Steve-O het volgende:
[..]
En toch drink ik het steeds weer ..
Yep. Vind ik ook.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:24 schreef Flurry het volgende:
ok... modegevoelig, druk leven, weinig tijd en dat ook willen uitdragen - interessant proberen te doen, oppervlakkig... zoiets
Yuppies hebben zo'n ding waar van die aluminum cups in gaan die die later weer uitpoeptquote:Op donderdag 15 december 2005 16:22 schreef Flurry het volgende:
yuppies, modegril, overkill aan techniek, duur, matig resultaat.
Of geen zin hebben om een pot voor zichzelf te zetten.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:11 schreef MSXUser het volgende:
Mensen met 2 linkerhanden die gevoelig zijn voor modegrillen en zelf niet in staat zijn om op correcte wijze een fatsoenlijke bak koffie te zetten.
Fok is een beetje tegenstrijdigquote:Op donderdag 15 december 2005 16:29 schreef S-Two het volgende:
Eigenlijk best raar, als ik mensen via msn vraag zeggen ze veelal: een lekker kopje koffie, een lekker gevoel, heerlijk e.d. terwijl het hier toch vooral als negatief wordt gezien.
raar
of deze:quote:Op donderdag 15 december 2005 16:30 schreef Frollo het volgende:
Wat MSXUser, skiczukie, teckna en Flurry zeggen.
Al drink ik het wel, als er niks anders is. Ben er inmiddels aan gewend. Ik zou alleen nooit zelf zo'n ding kopen. Deze is zo oneindig veel beter:
[afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |