abonnement Unibet Coolblue
pi_33102997
Ik vind het erg raar dat Nathalie steeds vlak voor een exit iets raars te doen krijgt. Wat willen ze daar nu mee bereiken? Volgens mij heeft BB nogal wat boze brieven gehad ofzo dat Nathalie te negatief gebracht werd en dat men dat nu wil goed maken. Eerst met dat zand, nu met die roddel.. Ik vind t maar vreemd
Roda kampioenen!!
pi_33103250
Die roddel is al dagen geleden man.. Ingrid heeft nu een opdracht.

En 'Nathalies' is zonder ' .
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33103451
Die opdracht loopt voor de niet-internetkijker anders nog gewoon tot en met vandaag. De reguliere kijker ziet het nu dus pas, voor de live-uitzending.
Roda kampioenen!!
  donderdag 15 december 2005 @ 16:07:34 #4
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_33104763
Bij de zand-opdracht werd er geroepen of er 'iemand' naar de DBK wilde lopen. Toen ging Nathalie en kreeg ze dus die opdracht. Zat dus denk ik verder geen opzet in. De roddelopdracht zou zomaar eens in haar nadeel kunnen werken aangezien het best grof was wat zij, als goeie vriendin, Roel moest duidelijk maken terwijl hij het zelf al moeilijk genoeg heeft.
Deze vlugge opdracht van Ingrid zo net voor de exit vind ik wél een beetje vreemd.
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_33105101
Dit is volgens mij weer zo'n opdracht waar we niks van te horen krijgen. Ja, in de Finale-uitzending wellicht.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')