abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 15 december 2005 @ 15:13:19 #26
135486 Manu82
How you doin'?
pi_33103061
NatteLie is slimmer dan wij denken, ze heeft het door!!!
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_33103069
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:10 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Ze kwam deze week een keertje met een envelop uit de DBK. Weet niet wat er precies in stond maar uit de tekst kon je heel duidelijk opmaken dat zij samen met Joost het huis zou uitgaan. Hierop reageerden de andere bewoners erg verbaasd toen. Slordig foutje
Vreemd dat alle streamers dat gemist hebben dan. En hoe de fok kan Joost nou het huis uitmoeten als ie niet eens op de bank zit
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  † In Memoriam † donderdag 15 december 2005 @ 15:14:21 #28
135486 Manu82
How you doin'?
pi_33103092
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:13 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Vreemd dat alle streamers dat gemist hebben dan. En hoe de fok kan Joost nou het huis uitmoeten als ie niet eens op de bank zit
Ik denk dat hij bedoeld volgende week in de finale
Room 23
  donderdag 15 december 2005 @ 15:15:50 #29
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_33103137
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:05 schreef Gia het volgende:

[..]

Dus Fokkers zijn anders dan de rest van Nederland?

Als je de poll op de frontpage mag geloven, gaat toch echt Naat eruit en staan Ingrid, Joost en Lieske op 1, 2 en 3.
Wist jij nog niet dat wij uniek zijn

Toen wij masaal Rob/Tanja eruit wilden gingen ze ook niet. De polls moet je ook echt niet naar kijken hoor. Tot nu toe is er volgens mij geen een bewoner uit gegaan die het laagst stond in de polls.
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_33103154
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:14 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bedoeld volgende week in de finale
Echt gelul dan.. heeeel misschien dat BB weet wie er gaat winnen (ik denk het overigens niet) maar de bewoners ZEKER niet.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33103190
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:15 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Wist jij nog niet dat wij uniek zijn

Toen wij masaal Rob/Tanja eruit wilden gingen ze ook niet. De polls moet je ook echt niet naar kijken hoor. Tot nu toe is er volgens mij geen een bewoner uit gegaan die het laagst stond in de polls.
Maar ook nog niet eens keer de bewoner die het hoogst stond hoor. De bewoners die eruit gaan stonden ook in de Fok polls steeds erg laag. Fok is wellicht ook niet representatief omdat wij meer zien en meekrijgen dan de rest van BB-kijkend Nederland.
  donderdag 15 december 2005 @ 15:20:06 #32
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_33103242
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:13 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Of alle streamers het gemist hebben weet ik niet, maar jij blijkbaar wel...
Het huis uitgaan wil niet altijd zeggen dat je eruit gestemd wordt. Dat erin stond dat ze samen met Joost eruit zou gaan verbaasde de rest juist omdat het al bekend was dat Joost in de finale zit. Conclusie was toen dat Ingrid al door is.
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
  donderdag 15 december 2005 @ 15:22:09 #33
3542 Gia
User under construction
pi_33103306
Nee, maar goed, Ingrid staat dus helemaal bovenaan en Joost is niet eens genomineerd!! Dan kunnen deze twee, of één van de twee er toch onmogelijk uit moeten!?
pi_33103327

Hoi!

Menno heeft op mijn website gereageerd

Nog iets spannends daar in het huis???
pi_33103330
Inderdaad.. ik word sowieso een beetje moe van al die complottheorieen.
  donderdag 15 december 2005 @ 15:22:49 #36
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_33103336
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:18 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Maar ook nog niet eens keer de bewoner die het hoogst stond hoor. De bewoners die eruit gaan stonden ook in de Fok polls steeds erg laag. Fok is wellicht ook niet representatief omdat wij meer zien en meekrijgen dan de rest van BB-kijkend Nederland.
Hoogste ook niet inderdaad. Als je er een theorie op los laat dan zouden Roel/Lieske nu eruit moeten dus. Maar ik geloof niet echt meer in die theorietjes. Ik geloof wel in de mate waarin Talpa de boel kan manipuleren als het ze uitkomt.
pi_33103362
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:22 schreef Kleintje het volgende:

Hoi!

Menno heeft op mijn website gereageerd

Nog iets spannends daar in het huis???
hallo Kleintje
  donderdag 15 december 2005 @ 15:24:18 #38
3542 Gia
User under construction
pi_33103389
Ik hoop toch echt dat Naat of Roeland er uit moet vanavond.
  donderdag 15 december 2005 @ 15:24:50 #39
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_33103395
Volgens mij vroeg tijdens het sporten Lieske aan Ingrid of het een BB opdracht was.
Ingrid zei toen: "Niet naar vragen".
Dus Lieske deed er verder lakoniek over. Maar nu het toch weer verder ging zag je toch Lieske van haar bank afkomen en lief naast Ingrid gaan liggen.
Zou ze nu toch twijfelen?
eurobilltracker.com
pi_33103414
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:22 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Hoogste ook niet inderdaad. Als je er een theorie op los laat dan zouden Roel/Lieske nu eruit moeten dus. Maar ik geloof niet echt meer in die theorietjes. Ik geloof wel in de mate waarin Talpa de boel kan manipuleren als het ze uitkomt.
Dat denk ik ook wel. Maar het zou mij verbazen als er iemand anders dan Nathalie vertrekt vanavond. Ik zie ook niet in wat zij nog toevoegt, waardoor BB haar ondanks het minste aantal stemmen zou willen houden.
pi_33103427
Kan iemand me snel bijlullen over dat vage van Ingrid? Of moet ik ff de streamverslagen of op de site van Talpa kijken???
  donderdag 15 december 2005 @ 15:25:45 #42
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_33103432
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:24 schreef Gia het volgende:
Dat is ook mijn droomscenario.
eurobilltracker.com
  donderdag 15 december 2005 @ 15:27:26 #43
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_33103480
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:25 schreef Kleintje het volgende:
Kan iemand me snel bijlullen over dat vage van Ingrid? Of moet ik ff de streamverslagen of op de site van Talpa kijken???
Ik heb niet alles gezien dus lijkt me beter even op streamverslagen te kijken.
eurobilltracker.com
pi_33103490
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:25 schreef Kleintje het volgende:
Ingrid heeft naar het lijkt een geheime missie, ze moet net doen of is ze alles vergeten, heeft last van haar hoofd enzo de bewoners twijfelen een beetje maar de tia's hersenbloedingen en tumoren zijn al voorbij gekomen dat is het zo ongeveer
  donderdag 15 december 2005 @ 15:28:28 #45
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_33103511
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:25 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel. Maar het zou mij verbazen als er iemand anders dan Nathalie vertrekt vanavond. Ik zie ook niet in wat zij nog toevoegt, waardoor BB haar ondanks het minste aantal stemmen zou willen houden.
Ze voegt niks toe maar dat doet de rest (Joost nog een beetje enigzins) ook niet. Wel is het zo dat ze kwa stemmen het minst oplevert.
Toch heeft ze mij al 2 keer eerder verbaasd. Ik vind haar de gevaarlijke outsider. Dus als ze het straks nét wint van Lieske/Roel zou ik er niet raar van opkijken.
pi_33103530
Tnx White_Pearl

Ik pak even thee, iemand anders ook nog???
  donderdag 15 december 2005 @ 15:29:52 #47
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_33103537
Boeiende beelden momenteel !
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 15 december 2005 @ 15:30:32 #48
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33103571
Welnee, die heeft het dus ook door.
_ De mens is de maat van alle dingen _
  † In Memoriam † donderdag 15 december 2005 @ 15:31:40 #49
135486 Manu82
How you doin'?
pi_33103598
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:28 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Ze voegt niks toe maar dat doet de rest (Joost nog een beetje enigzins) ook niet. Wel is het zo dat ze kwa stemmen het minst oplevert.
Toch heeft ze mij al 2 keer eerder verbaasd. Ik vind haar de gevaarlijke outsider. Dus als ze het straks nét wint van Lieske/Roel zou ik er niet raar van opkijken.
Gek genoeg interesseert het me deze keer nog wel het minst wie er uit gaat. Het liefst heb ik natuurlijk NatteLie of Lieske, maar als het iemand anders is, so what, er is de laatste week ook al geen fuck meer aan in dat huis en dat proberen ze nog een beetje op te leuken met een stortvloed aan opdrachten aangezien je anders alleen maar slapende idioten in bed zou zien.
Room 23
  donderdag 15 december 2005 @ 15:32:14 #50
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_33103604
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:24 schreef Gia het volgende:
Ik hoop op Lieske/Naat maar als Roel/Ingrid eruit gaan vind ik het ook best. De spanning/plezier is er hier allang af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')