Ehhhh... met zijn allen het Idols subforum maar gaan verzieken?quote:Op donderdag 15 december 2005 03:13 schreef melke het volgende:
Mensen, nog maar 'n weekje... Wat moeten we in godsnaam daarna?!
Je kan van dat geld ook uren pret hebben met Kellyquote:Op donderdag 15 december 2005 03:12 schreef Lamon het volgende:
Ik ben stiekem aan het denken om mijn nooit te gaan gebruiken 140 euro aan beltegoed morgen aan Nathalie op te gaan maken.
Ik had het oorspronkelijk voor Rob bedoeld, als hij de finale zou halen, maar helaas.
Toch aangezien ik dat geld vroeg of laat toch moet gaan weggooien, is dit ook wel een beetje verleidelijk.
Dan moet het natuurlijk eerlijk gaan met die hele stemmerij, maar daar twijfel ik nog een beetje over.
ik zit eraan te denken om dan eerst X-mas te vieren en dan maar eens te gaan studerenquote:Op donderdag 15 december 2005 03:13 schreef melke het volgende:
Als je het maar niet aan Lieske uitgeeft vind ik het allemaal best.quote:Op donderdag 15 december 2005 03:12 schreef Lamon het volgende:
Ik ben stiekem aan het denken om mijn nooit te gaan gebruiken 140 euro aan beltegoed morgen aan Nathalie op te gaan maken.
Ik had het oorspronkelijk voor Rob bedoeld, als hij de finale zou halen, maar helaas.
Toch, aangezien ik dat geld vroeg of laat toch moet gaan weggooien, is dit ook wel een beetje verleidelijk.
Dan moet het natuurlijk eerlijk gaan met die hele stemmerij, maar daar twijfel ik nog een beetje over.
Ik ook nog 1quote:Op donderdag 15 december 2005 03:13 schreef Foreverblue het volgende:
Ik doe nog 1en dan ga ik ook maar bedje zoeken...
Deze baan afronden, 2weken vrij en dan aan mijn nieuwe baan beginnen.quote:Op donderdag 15 december 2005 03:13 schreef melke het volgende:
Ja, dag! Ik ben geen homo ofzo.quote:Op donderdag 15 december 2005 03:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Je kan van dat geld ook uren pret hebben met Kelly![]()
Is alles verder goed met je? Ben je zat? Hou je van de caps, of denk je dat je haar zo weg kan stemmen??quote:Op donderdag 15 december 2005 03:12 schreef Lamon het volgende:
Toch, aangezien ik dat geld vroeg of laat toch moet gaan weggooien, is dit ook wel een beetje verleidelijk.
zullen we samen nog een roken dan * lief kijk*quote:
Van die kant ben ik het er volledig mee eens, NatteLie zal natuurlijk wel een grote concurrent worden van Mini-Mequote:Op donderdag 15 december 2005 03:15 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Als je het maar niet aan Lieske uitgeeft vind ik het allemaal best.![]()
Zeg, heb jij een schroef los ofzo! Sms dan het laagste bod voor de keuken of auto. Daar heb je dan tenminste nog wat aan!quote:Op donderdag 15 december 2005 03:12 schreef Lamon het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2005 03:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja, dag! Ik ben geen homo ofzo.
Ombouwen my ass, vent is vent.
(lekker ongenuanceerd, maar wel waar)
Denk wat stiekemer!quote:Op donderdag 15 december 2005 03:12 schreef Lamon het volgende:
Ik ben stiekem aan het denken om mijn nooit te gaan gebruiken 140 euro aan beltegoed
Let op. NaNa wordt tweede in de eindpoll morgen. Het was haar promo week. Gaat morgen tussen Mini-me en ons Roeltje.quote:Op donderdag 15 december 2005 03:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Van die kant ben ik het er volledig mee eens, NatteLie zal natuurlijk wel een grote concurrent worden van Mini-Me
quote:Op donderdag 15 december 2005 03:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
zullen we samen nog een roken dan * lief kijk*
dan mag je zo slapen tot volgende week![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 03:21 schreef Foreverblue het volgende:
Zo... nu heb ik er echt genoeg van. Het was een gezellige avond mensen... slaap lekker voor een ieder die gaat
Ik heb nog liever dat Nathalie BB wint dan een keuken of auto, hoor.quote:Op donderdag 15 december 2005 03:19 schreef melke het volgende:
Zeg, heb jij een schroef los ofzo! Sms dan het laagste bod voor de keuken of auto. Daar heb je dan tenminste nog wat aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |