Nope. Beetje hongerig misschien.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:22 schreef SHE het volgende:
ben je stoned?
Zonde van de jam. En de bruine boterhammen.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:22 schreef __Saviour__ het volgende:
alleen het witbrood met chocopasta eten. Niet roosteren.
Ik wilde hem kicken maar kon hem niet vinden. Dus heb ik hem opnieuw geopend. (ik had nog ergens een .txt liggen met de tekst die ik tijdens een ingeving snel had opgeschrevenquote:Op donderdag 15 december 2005 01:24 schreef Nembrionic het volgende:
dit topic is al geweest
Open je eigen topicquote:Op donderdag 15 december 2005 01:25 schreef MUUS het volgende:
Tjee, moeilijk......
Is er ook boter, kaneel en suiker in huis toevallig?
Ik zal nog eens meehelpen, zeg.quote:
ikhouvanMUUSquote:Op donderdag 15 december 2005 01:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik zal nog eens meehelpen, zeg..
Goed punt !quote:Op donderdag 15 december 2005 01:25 schreef MUUS het volgende:
Tjee, moeilijk......
Is er ook boter, kaneel en suiker in huis toevallig?
tijger.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:27 schreef __Saviour__ het volgende:
wat voor witbrood is het trouwens?
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:22 schreef SHE het volgende:
ben je stoned?
En ei, ik vergat een eitje! ALARM!quote:
Wie heeft dat account nu eigenlijk?quote:
En melk. Wentelteefjesquote:Op donderdag 15 december 2005 01:28 schreef MUUS het volgende:
[..]
En ei, ik vergat een eitje! ALARM!
Ik, maar het ww is kwijt.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wie heeft dat account nu eigenlijk?
Nog wat vergeten!quote:
Eergister nog als avondeten gehad. Best lekker, maar stamppot boerenkool vult beterquote:Op donderdag 15 december 2005 01:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nog wat vergeten!.
Turningbitches..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |