regels van het spelquote:Op donderdag 15 december 2005 01:39 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Waarom moet er iemand uit gaan?
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:42 schreef svann het volgende:
[..]
Ga jij maar eens de Talps-site lezen.
Veel filmpjes ook, ben je de rest van de nacht wel zoet mee als straks de bewoners slapen.
Niet arrogant maar domquote:Op donderdag 15 december 2005 01:42 schreef melke het volgende:
Best wel arrogant van Roel om te denken dat Dido niet weg gestemd is geworden
[Roel-mode]Ga tegen mij niet zeggen dat ik niet objectief kan denken. Dan beledig je alles waar ik voor sta [/Roel-mode]quote:Op donderdag 15 december 2005 01:43 schreef Day het volgende:
Roel: Dido was in mijn ogen een winnaar.
Ja sure, jij bent zo objectief wat Dido betreft!![]()
Ik snap die regels niet, laat ze er gewoon allemaal maar een jaartje inblijven. Wie het langst blijft heeft gewonnenquote:
zie post boven je;)quote:Op donderdag 15 december 2005 01:42 schreef melke het volgende:
Best wel arrogant van Roel om te denken dat Dido niet weg gestemd is geworden
met of zonder de spelregels van Sawquote:Op donderdag 15 december 2005 01:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik snap die regels niet, laat ze er gewoon allemaal maar een jaartje inblijven. Wie het langst blijft heeft gewonnen
Denk het niet, maar zijn hondjes gedrag komt weer terugquote:Op donderdag 15 december 2005 01:43 schreef Day het volgende:
Vind ik niet, hoor. HIj is zelf zo arro geweest om zich af te zonderen met Dido. Eigen schuld dus dat hij nu geen aansluiting vindt. Hij is over iedereen daar (op Naat na) negatief geweest. Is nog een wonder dat ze hem überhaupt bij de gesprekken betrekken.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik kan dat best begrijpen, eerst heeft hij als een hondje achter dido aangelopen en was hij vnl bevriend met Rob en Naat. Nu zijn Rob en Dido er al uit en blijf je alleen met Naat over.De enige man die nog over is is Joost en dat zijn nou ook niet bepaald matties. Dus blijft in principe alleen NatteLie nog over en daar wordt je ook niet echt vrolijk van omdat die meer bezig met haar eigen poes masseren bij het denken aan Dido dan Roel ook een beetje te steunen
Daarbij had er ook wel wat meer groepsgevoel gecreeerd kunnen worden door bijv. bij elkaar op de slaapkamer te gaan slapen...
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:39 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Waarom moet er iemand uit gaan?
En Dido was ook een winnaar geweest als ze niets met Roel had gehad.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:43 schreef Day het volgende:
hahaquote:Op donderdag 15 december 2005 01:45 schreef Manu82 het volgende:
Ik snap die regels niet, laat ze er gewoon allemaal maar een jaartje inblijven. Wie het langst blijft heeft gewonnen
Snap ook niet waarom ze dat niet doen? In de vorige BB's deden ze dat, vooral in de laatste weken/dagen, juist wel! Lijkt mij gezelliger en zowieso het groepsgevoel versterken.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daarbij had er ook wel wat meer groepsgevoel gecreeerd kunnen worden door bijv. bij elkaar op de slaapkamer te gaan slapen...
eens, behalve dan dat het Roel zijn schuld was....quote:Op donderdag 15 december 2005 01:46 schreef Lamon het volgende:
En Dido was ook een winnaar geweest als ze niets met Roel had gehad.
Ze was rete-populair toen ze als persoon gezien werd.
Pas toen ze als stelletje naar voren kwamen, ging het echt mis.
Dus eigenlijk is het deels Roels schuld.
Zo denk ik er ook over!quote:Op donderdag 15 december 2005 01:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik was geen fan, van niemand trouwens echt. Ik maak me ook zelden druk als iemand me aanvalt op mijn mening over iemand. Mensen hebben zoveel kanten en daarom vind ik BB leuk, de ene week vind je Ing leuk en de andere week Roel. Ik snap die echte aversie of adoratie niet helemaal![]()
Geldt andersom ook. Roel stond ook sterk toen hij nog geen hondjesgedrag vertoonde.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
En Dido was ook een winnaar geweest als ze niets met Roel had gehad.
Ze was rete-populair toen ze als persoon gezien werd.
Pas toen ze als stelletje naar voren kwamen, ging het echt mis.
Dus eigenlijk is het deels Roels schuld.
lieske, ingrid of nathaliequote:Op donderdag 15 december 2005 01:47 schreef I_doubt het volgende:
Het leuke is, dat er (sexueel gezien - en zo denkt BB-) er een vrouw uit moet gaan.
Er zijn momenteel veel meer vrouwen dan mannen...
Wie??????????
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:47 schreef regenworm het volgende:
Er zit ook weer zo'n bejaarde lul achter de regie knop.
Ik denk dat NatteLie eruit gaat tenzij de Dido stemmers op haar durven te stemmenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |