Ik woon in Dordrecht. Ik kan je niet helpen.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:05 schreef knalkoen het volgende:
Net werd bij mij in de straat 1 auto door 2 politie auto's achtervolgd en nog geen minuut later kwamen er weer 2 politie auto's langs. Iemand die al weet wat er is gebeurd ?
Een achtervolging..quote:Op donderdag 15 december 2005 00:05 schreef knalkoen het volgende:
Net werd bij mij in de straat 1 auto door 2 politie auto's achtervolgd en nog geen minuut later kwamen er weer 2 politie auto's langs. Iemand die al weet wat er is gebeurd ?
Waar in Groningen?quote:Op donderdag 15 december 2005 00:05 schreef knalkoen het volgende:
Ik niet. Maar toch wel.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik woon in Dordrecht. Ik kan je niet helpen.²
Dordrecht.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik woon in Dordrecht. Ik kan je niet helpen.²
Geef een gil.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:18 schreef IntroV het volgende:
Ik weet ongeveer wat er is gebeurd.
Ik hoorde dat er in een straat in Groningen 1 auto door 2 politieauto's werd achtervolgd. Kort daarna kwamen er weer 2 politieauto's langs, die vermoedelijk versterking kwamen bieden.
Meer info volgt nog.
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:18 schreef IntroV het volgende:
Ik weet ongeveer wat er is gebeurd.
Ik hoorde dat er in een straat in Groningen 1 auto door 2 politieauto's werd achtervolgd. Kort daarna kwamen er weer 2 politieauto's langs, die vermoedelijk versterking kwamen bieden.
Meer info volgt nog.
Zijn vast Taiwanezen.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:25 schreef Xebrozius het volgende:
En nu hoor ik allemaal knallen in Groningen... Zouden dat de de criminelen zijn die vuur hebben geopend op de politie..
quote:Op donderdag 15 december 2005 02:52 schreef Poerkie het volgende:
Ik zag hier net een auto langs komen in Selwerd. Geloof niet dat het diezelfde auto was.
Ik zag 'm ook.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:54 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Hier in rotterdam reed er ook net een langs, misschien was dat hem?
geen politie erachteraan doch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |