Ik woon in Dordrecht. Ik kan je niet helpen.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:05 schreef knalkoen het volgende:
Net werd bij mij in de straat 1 auto door 2 politie auto's achtervolgd en nog geen minuut later kwamen er weer 2 politie auto's langs. Iemand die al weet wat er is gebeurd ?
Een achtervolging..quote:Op donderdag 15 december 2005 00:05 schreef knalkoen het volgende:
Net werd bij mij in de straat 1 auto door 2 politie auto's achtervolgd en nog geen minuut later kwamen er weer 2 politie auto's langs. Iemand die al weet wat er is gebeurd ?
Waar in Groningen?quote:Op donderdag 15 december 2005 00:05 schreef knalkoen het volgende:
Ik niet. Maar toch wel.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik woon in Dordrecht. Ik kan je niet helpen.²
Dordrecht.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik woon in Dordrecht. Ik kan je niet helpen.²
Geef een gil.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:18 schreef IntroV het volgende:
Ik weet ongeveer wat er is gebeurd.
Ik hoorde dat er in een straat in Groningen 1 auto door 2 politieauto's werd achtervolgd. Kort daarna kwamen er weer 2 politieauto's langs, die vermoedelijk versterking kwamen bieden.
Meer info volgt nog.
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:18 schreef IntroV het volgende:
Ik weet ongeveer wat er is gebeurd.
Ik hoorde dat er in een straat in Groningen 1 auto door 2 politieauto's werd achtervolgd. Kort daarna kwamen er weer 2 politieauto's langs, die vermoedelijk versterking kwamen bieden.
Meer info volgt nog.
Zijn vast Taiwanezen.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:25 schreef Xebrozius het volgende:
En nu hoor ik allemaal knallen in Groningen... Zouden dat de de criminelen zijn die vuur hebben geopend op de politie..
quote:Op donderdag 15 december 2005 02:52 schreef Poerkie het volgende:
Ik zag hier net een auto langs komen in Selwerd. Geloof niet dat het diezelfde auto was.
Ik zag 'm ook.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:54 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Hier in rotterdam reed er ook net een langs, misschien was dat hem?
geen politie erachteraan doch...
En ik maar denken dat het een rijmpje wasquote:Op donderdag 15 december 2005 01:27 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou er schenen twee hoeren ontsnapt te zijn
die hun verblijfsvergunning kwijt waren
hierna renden ze de straat op
en de politie wilde hen pakken
wat niet lukte denk dat je dat zag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |