Idd! Begrijp er nu echt geen ene ruk meer van... Kunnen wij nu alsnog een 'polar low' gaan krijgen, of hoe zit dat..!?quote:Op zondag 18 december 2005 17:40 schreef Omaha het volgende:
Pff, geen touw aan vast te knopen, de nieuwste kaarten verschillen weer enorm.
nu niet meer...quote:Op zondag 18 december 2005 18:17 schreef RJH het volgende:
[..]
Waar zie jij iets dan?? Ik zie geen blauw of neerslag boven Nederland..
Ah, we hebben een visionair in ons midden. Onderbouw die mening eens dan?quote:Op zondag 18 december 2005 21:54 schreef B03S het volgende:
Ik denk dat als er nog sneeuw van betekenis gaat vallen dit pas na de jaarwisseling is.
ja ik denk eind 2006 een keer.quote:Op zondag 18 december 2005 21:54 schreef B03S het volgende:
Ik denk dat als er nog sneeuw van betekenis gaat vallen dit pas na de jaarwisseling is.
Of verhuis naar Oostenrijk/Zwitserland.. kei veel sneeuwquote:Op zondag 18 december 2005 21:54 schreef B03S het volgende:
Ah, het neerslaggebied heeft de kust van Noord-Holland bereikt. Bedankt voor de info.quote:
Graag gedaanquote:Op maandag 19 december 2005 00:24 schreef nozem het volgende:
Ah, het neerslaggebied heeft de kust van Noord-Holland bereikt. Bedankt voor de info.
Ja idd, gisteren was het nog 70% warm tegen 30% koud.. Als je het mij vraagt wordt het jammer genoeg geen witte kerst, maar gaat er wel het eea aan winterse buien vallen rond de jaarwisseling..quote:Op maandag 19 december 2005 07:27 schreef Keijs het volgende:
Op KNMI nu al 50% kans op koude-inval voor de lange termijn
maar die trekt ook weer weg voor de jaarwisselingquote:Op maandag 19 december 2005 11:09 schreef RJH het volgende:
[..]
Ja idd, gisteren was het nog 70% warm tegen 30% koud.. Als je het mij vraagt wordt het jammer genoeg geen witte kerst, maar gaat er wel het eea aan winterse buien vallen rond de jaarwisseling..
Zo rond 28/29 dec. zou er een bel koude lucht vanuit het noord-oosten van Rusland, onze kant op kunnen komen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaad, maar dat komt doordat de kaarten nu weer anders zijn. Eerst ging die bel recht over Nederland nu blijft hij hangen boven Duitsland en Polen. Ach je kunt er niets van zeggen, morgen zijn de kaarten weer anders.quote:Op maandag 19 december 2005 11:58 schreef kepler het volgende:
[..]
maar die trekt ook weer weg voor de jaarwisseling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |