dat kan, maar als ze verplicht zijn dan is de output ervan meestal 0,0...quote:Op maandag 19 december 2005 14:05 schreef JimmyJames het volgende:
Ik vind werkgroepen juist leuk.
Ik ben nu nog bezig met mn scriptie, maar dat gaat absoluut goed komen.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
lol ik wou econometrie zeggen, maar ben je beetje goed terechtgekomen met zon kleine studie dan? Weinig mensen studeren econometrie .. dus zullen mensen wel weinig aan die studie hebben :S
Efficiency is meestal 0,1%.quote:Op maandag 19 december 2005 15:31 schreef David Letterman het volgende:
[..]
dat kan, maar als ze verplicht zijn dan is de output ervan meestal 0,0...
Mijn ervaring is juist dat het meer wordt naarmate je verder komt. Je hebt dan immers geen hoorcolleges meer maar alleen nog seminars en zogeheten vervolgcursussen in kleine groepen. Bij de meeste van die cursussen wordt bovendien de aanwezigheid geregisteerd en als je meer dan één of twee keer niet komt opdagen dan word je van de lijst geschrapt. Juist in de eerste jaren bij de hoorcolleges was aanwezigheid niet verplicht. Bij mijn eerste studie was het volgen van werkgroepen bovendien niet verplicht en dus ging ik daar dan ook nooit naartoe.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
En het wordt vanzelf minder als je verder komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |