abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33151836
LOL.. dat is wel erg extreem. Als je bij de verplichte dingen bij ons aanwezig bent is dat gelukkig ook wel genoeg. Of je dan oplet, meedoet of zit te MSNnen dat maakt niet meer uit
  maandag 19 december 2005 @ 14:05:12 #27
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_33216348
Ik vind werkgroepen juist leuk.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_33218027
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:05 schreef JimmyJames het volgende:
Ik vind werkgroepen juist leuk.
dat kan, maar als ze verplicht zijn dan is de output ervan meestal 0,0...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_33238941
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:29 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

lol ik wou econometrie zeggen, maar ben je beetje goed terechtgekomen met zon kleine studie dan? Weinig mensen studeren econometrie .. dus zullen mensen wel weinig aan die studie hebben :S
Ik ben nu nog bezig met mn scriptie, maar dat gaat absoluut goed komen.

De reden dat weinig mensen de studie doen is omdat het - relatief - moeilijk is. Econometrie is (min of meer) een toegepaste wiskunde en statistiek opleiding, hetgeen Econometristen erg breed inzetbaar maakt; dat is waarom Econometrie een van de studies met de hoogste baangarantie en het hoogste startsalaris.
pi_33245066
Conclusie na jullie reacties: Het is een onmisbaar verschijnsel.
  dinsdag 20 december 2005 @ 21:56:52 #31
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33258722
Ik heb ook totaal geen problemen met werkgroepen, meestal krijg je toch een opdracht die je kunt opsplitsen en zodoende toch je tijd in kunt delen zoals je zelf wilt. Zeker met vergaderingen over MSN etc is verplichting totaal geen probleem voor mij.
En die lompe opdrachten zijn juist tof. Eindelijk eens toepassen wat je vaak droog uit boeken haalt.
  woensdag 21 december 2005 @ 05:59:53 #32
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33265821
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:31 schreef David Letterman het volgende:

[..]

dat kan, maar als ze verplicht zijn dan is de output ervan meestal 0,0...
Efficiency is meestal 0,1%. Ik vond het altijd prima, als je maar veel thuis kon werken en zelf je tijd in kon delen. Er waren helaas ook groepen bij, waarbij iedereen constant bij elkaar moest komen om dan vervolgens te gaan niksen. Da's tijdverspilling.
Hup, aan het werk!
  woensdag 21 december 2005 @ 15:51:38 #33
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_33276907
quote:
Op woensdag 14 december 2005 23:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
En het wordt vanzelf minder als je verder komt.
Mijn ervaring is juist dat het meer wordt naarmate je verder komt. Je hebt dan immers geen hoorcolleges meer maar alleen nog seminars en zogeheten vervolgcursussen in kleine groepen. Bij de meeste van die cursussen wordt bovendien de aanwezigheid geregisteerd en als je meer dan één of twee keer niet komt opdagen dan word je van de lijst geschrapt. Juist in de eerste jaren bij de hoorcolleges was aanwezigheid niet verplicht. Bij mijn eerste studie was het volgen van werkgroepen bovendien niet verplicht en dus ging ik daar dan ook nooit naartoe.
Giallo e nero č il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')