Lieske wil naakt lopen, doet ze thuis ookquote:Op woensdag 14 december 2005 23:00 schreef Minouishere het volgende:
Joost wil zonder broek lopen .....
gelukkig heeft hij het niet gedaanquote:Op woensdag 14 december 2005 23:00 schreef Minouishere het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jep... 1 van zijn meest gevoelige nummers vind ik. En dat al op het eerste Nederlandstalige album van hem.
Van schrik hingen hier gelijk de streams.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:00 schreef Minouishere het volgende:
Nou ben ook een diesel smorgens hoor. Moet echt wel rustig op gang komen, met een bakkie koffie en een peuk erbij.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:03 schreef White_Pearl het volgende:
Joost loopt het liefst zondags zonder broek, en roel heeft 3 kwartier nodig om op gang te komen tjonge tjonge ouwe zak![]()
Dat is dan ook niet goed... als die af blijft gaanquote:Op woensdag 14 december 2005 23:03 schreef Lamon het volgende:
Laten ze hun verwende koppen nou eens dichthouden over die haan, zeg!
Ik zit hier toch ook niet te klagen over mijn wekker die maar af blijft gaan 's morgens, jesus..
We gaan voor de 1000 hehquote:Op woensdag 14 december 2005 23:04 schreef Bartoli het volgende:
damn jullie gaan snel met posten gasten
Jullie zijn niet de enige denk ikquote:Op woensdag 14 december 2005 23:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Heb dit nummer compleet grijs gedraaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |