eerste keer?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* GJ voelt zich heel intelligent nu![]()
Ja, daarom snapte ik hem dus niet.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Als Renske er zeker uitvliegt op 31 dec..betekent het dat de kans om eruit te gaan voor Christon, Floortje en Angelique nog maar 1 op 12 is.
Jij bent tof.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, daarom snapte ik hem dus niet.. Want op 31 december gaan er toch twee mensen uit?
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:18 schreef Cee het volgende:
LOL, m'n moeder zit effe de herhaling te kijken, komt Renske op tv: "Alsof 't beeld vervormd is."
Okee, hoezoquote:
Omdat er verder niemand aan het "er worden twee uitgestemd"-feitje dacht.quote:
ow jah dat is waarquote:Op woensdag 14 december 2005 22:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Omdat er verder niemand aan het "er worden twee uitgestemd"-feitje dacht.
Christon, no way. Hij ziet er misschien wel goed uit, maar zingen kan hij nietquote:Op woensdag 14 december 2005 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow jah dat is waar![]()
Nou en..... Christon, Raffaela en Floortje komen toch bij de laatste 3!![]()
Nivea is t niet met jullie eensquote:Op woensdag 14 december 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
Ja, wat Superhero zegt.
and you're Nivea??quote:Op woensdag 14 december 2005 23:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nivea is t niet met jullie eens
Nivea heeft een nr van m gebruikt in een commercialquote:
en hoe weet jij dat dan preciesquote:Op woensdag 14 december 2005 23:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nivea heeft een nr van m gebruikt in een commercial
http://www.christon.nu/quote:Op woensdag 14 december 2005 23:26 schreef superhero87 het volgende:
[..]
en hoe weet jij dat dan precies![]()
GJ weet alles!quote:Op woensdag 14 december 2005 23:26 schreef superhero87 het volgende:
[..]
en hoe weet jij dat dan precies![]()
Vanavond wel jaquote:
Heb k nooit beweerdquote:Op woensdag 14 december 2005 23:36 schreef superhero87 het volgende:
CDZ, Christon is dus niet gay he
Ik wacht met spanning af of je de post kan vinden.quote:
Je zei het bij de IDO chat. Nou ja, je zei dat je het 'dacht' maar dat je het nog uit wilde zoekenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wacht met spanning af of je de post kan vinden.
Ik heb gezegd dat het wenselijk zou zijn..
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:42 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Je zei het bij de IDO chat. Nou ja, je zei dat je het 'dacht' maar dat je het nog uit wilde zoeken![]()
ach ok ok, wat maakt het ook uitquote:Op woensdag 14 december 2005 23:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik het niet wist...
Veelquote:Op woensdag 14 december 2005 23:45 schreef superhero87 het volgende:
[..]
ach ok ok, wat maakt het ook uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |