Dat kan ook niet neequote:Op woensdag 14 december 2005 21:16 schreef MUUS het volgende:
Liever dat dan "de liefde bedrijven".
Hey, wat moet je anders zeggen als je een dik wijf neukt? Ik ga haar even tenger neuken?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:15 schreef Guitige_Ridder het volgende:
Daar kan ik dus echt niet tegen, mensen die stevig neuken zeggen
Ik ga haar vet neuken weetjewelquote:Op woensdag 14 december 2005 21:18 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Hey, wat moet je anders zeggen als je een dik wijf neukt? Ik ga haar even tenger neuken?
Yo, waarom zou je uberhaupt iets vóór neuken zeggen?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:18 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Hey, wat moet je anders zeggen als je een dik wijf neukt? Ik ga haar even tenger neuken?
Waarom moet je uberhaupt iets vóór werken, sporten, leren, uitgaan etc zeggen? Krachttermen zijn vrij normaal in de Nederlandse taal...quote:Op woensdag 14 december 2005 21:20 schreef Guitige_Ridder het volgende:
[..]
Yo, waarom zou je uberhaupt iets vóór neuken zeggen?
Dat liever dan mensen die het over coitus of copuleren hebben..quote:Op woensdag 14 december 2005 21:15 schreef Guitige_Ridder het volgende:
Daar kan ik dus echt niet tegen, mensen die stevig neuken zeggen
"Ik ga haar even rammelen"?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:18 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
zo hard als een snoer?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:27 schreef Markster het volgende:
SNOERHARDE SEX
Jij kunt er niet over oordelen want jij hebt nog nooit sex gehadquote:Op woensdag 14 december 2005 21:35 schreef woutabest het volgende:
Sowieso mensen die sex hebben! Het zou verboden moeten worden!
eddie murphyquote:Op woensdag 14 december 2005 21:24 schreef FoXje het volgende:
When you get into bed, would you
rather have somebody say:
"Oh, make love to me"
or grab the back of your head and say,
"Fuck the shit out of me.
"You motherfucker.
"Just fuck, mother...
Fuck me, goddamn it."
![]()
och, jij kent mijn leven niet, wellicht ben ik wel Huge Hefner in vermommingquote:Op woensdag 14 december 2005 21:36 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Jij kunt er niet over oordelen want jij hebt nog nooit sex gehad![]()
Fotos?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:38 schreef woutabest het volgende:
[..]
och, jij kent mijn leven niet, wellicht ben ik wel Huge Hefner in vermomming
Idd, vind ik veel fouter klinken.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:36 schreef Tyler..Durden het volgende:
Of mensen die seksen zeggen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |