Da's een mooie vergelijking! .. maar dan wel onder de espresso'squote:Op dinsdag 5 december 2006 15:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nespresso is het plakpak van HIJ of Society Shop onder de koffie.
![]()
Dat wil ik ook wel weten!quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:28 schreef Stienn het volgende:
Waar kun je goedkoop die cups bestellen?
Je moet het zien als een Inktjet printer, leuk ding in de aanbieding en lekker goedkoop, tot je er achter komt dat je voor een inkteenheid 60 Euro betaald.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:27 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Da's een mooie vergelijking! .. maar dan wel onder de espresso's
Niets mis mee voor de ignoranti en idd een fraaie opstap naar het echte werk... maar niet iedereen (incl. me) wil 500-2000 eur uitgeven voor een bakkie pleur...
Zo'n 30 cent per kopje vind ik wel meevallen. Als je veel koffie drinkt, dan is een espresso-machine op den duur goedkoper.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Drinken jullie thuis veel koffie?
Nespresso is namelijk tamelijk duur.
In principe mee eens, maar Ik drink <10 kopjes per maand....quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je moet het zien als een Inktjet printer, leuk ding in de aanbieding en lekker goedkoop, tot je er achter komt dat je voor een inkteenheid 60 Euro betaald.
Het apparaat is goedkoop, maar je betaald veel te veel voor de koffie in de cups.
Als je veel koffie drinkt is het veel goedkoper (per kopje) om een espresso machine en bonen te kopen.
Een oudje, de heartware hpr. Ben er erg tevreden mee.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:22 schreef Solitarias het volgende:
Wat voor brander heb je?
Precies, zo doen wij het ook .. alhoewel de visite soms zelf om een Nespressootje vraagtquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:51 schreef Breuls het volgende:
Ik drink niet elke dag thuis koffie, dus het valt op zich mee. En als ik veel bezoek heb kan ik altijd nog een grote kan zetten met het oude apparaat.
Ik doel ook meer op 'veel' bezoek. Als ik drie man over de vloer heb is Nespresso prima natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Precies, zo doen wij het ook .. alhoewel de visite soms zelf om een Nespressootje vraagt
Ik heb bij senseo altijd het gevoel dat er een laagje troep op mijn tong achterblijft.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:15 schreef Aventura het volgende:
Ik zoek en alternatief voor mijn Senseo...Ik dronk vanmorgen Nescafe oploskoffie omdat de pads op waren, en ontdekte dat ik dat lekkerder vond dan een kopje Senseokoffie... Ik houd dit topic dus even in de gaten. Ben niet zozeer geinteresseerd in de Nespresso-apparaten als wel in de hier genoemde alternatieven.
Die senseo van mij staat stof te happen sinds ik Nescafe Cap Colombie had ontdekt. In het weekend maak ik nog een illy espresso met een cafetiere. Yummy!quote:Op woensdag 6 december 2006 11:15 schreef Aventura het volgende:
Ik zoek en alternatief voor mijn Senseo...Ik dronk vanmorgen Nescafe oploskoffie omdat de pads op waren, en ontdekte dat ik dat lekkerder vond dan een kopje Senseokoffie... Ik houd dit topic dus even in de gaten. Ben niet zozeer geinteresseerd in de Nespresso-apparaten als wel in de hier genoemde alternatieven.
Heb ook een le cube machine, alleen ik snap niet echt hoeveel kopjes je nou met 1 capsule kan krijgen. Ik neem aan 1 grote of 2 kleine kopjes ? Vaag dat je ook moet blijven drukken totdat je kopje vol zit. Automatische gedoe van senseo is veel handigerquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:06 schreef Delicieux het volgende:
Ik heb afgelopen week een Le Cube machine gekocht, en tegelijkertijd een bulk aan Ristretto cupjes. Heerlijk spul! Voor mij geen doorloopkoffie meer. Bah! Doorloopkoffie!
Je kan de hoeveelheid toch programmeren?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:03 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Heb ook een le cube machine, alleen ik snap niet echt hoeveel kopjes je nou met 1 capsule kan krijgen. Ik neem aan 1 grote of 2 kleine kopjes ? Vaag dat je ook moet blijven drukken totdat je kopje vol zit. Automatische gedoe van senseo is veel handiger![]()
Geen idee, maar ik heb een goedkopere Magimix en daar kan het wel (knopje ingedrukt houden en loslaten op het niveau dat je wil hebben)quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:58 schreef ClioSporT het volgende:
Volgens mij heb ik daar niks over gelezen. Ik heb de magimix m220
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |