vertelquote:Op woensdag 14 december 2005 20:17 schreef Gerjo het volgende:
Ik heb wel een leuker aanbod als ze em komt brengen (niet dat ik jenever lust maar daar hebben we het nu even niet over...)
kom jij hem halen, neem een bosje bloemen mee.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:13 schreef Newb het volgende:
Ja, nou, dan hoef ik hem niet. Als je hem komt brengen naar A'dam, dan ehm, krijg je een bosje bloemen.
ik hoor het wel.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:16 schreef Gizmore het volgende:
Even vragen of iemand m hier wil hebben, kom ik m morgen ophalen
ja, dahag, je moet wel 18 and over zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 20:31 schreef Jeff89 het volgende:
Waar in Leiden precies? Noem eens een dichtbijzijnd herkenningspunt..
Edit: Bosje bloemen hebben we niet voor handen..Bewijs dat we ouder zijn dan 18 ook niet
*kuch*quote:Op woensdag 14 december 2005 20:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja, dahag, je moet wel 18 and over zijn
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja, dahag, je moet wel 18 and over zijn
Is het te doen vanaf Rijnsburg op de fiets? Heb geen auto de rest van de weekquote:Op woensdag 14 december 2005 20:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja, kommie 'em halen?
neem je een bosje bloemen of anderszins leuk spul mee?
geen idee.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Is het te doen vanaf Rijnsburg op de fiets? Heb geen auto de rest van de weekEn bus is mij te veel gedoe
![]()
gemaild.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:26 schreef janatwork het volgende:
ik woon ook in het centrum en voor een bosje bloemen kom ik m morgen ophalen => jp.hoogendoorn[AT]hccnet[PUNT]nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |