Onder welke steen kom jij vandaanquote:Op zondag 5 februari 2006 21:39 schreef Diemietuhriej het volgende:
Niks van gehoord..![]()
Wel zonde van die auto![]()
En voelt zich dom waarschijnlijk.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:48 schreef kokos het volgende:
Ja klopt. Eigenaar van de auto is een kennis van me. Hij baalt.
Wat is er nu echt gebeurd?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:48 schreef kokos het volgende:
Ja man... die voorbumper zit een beetje los...quote:Op zondag 5 februari 2006 21:48 schreef kokos het volgende:
Ik wist tot gister ook niets van dat Denemarken gebeuren..quote:
Damn na de eerste paar plaatjes toch maar weggeklikt, zit me toch ietwat té zieke shit tussenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:57 schreef LennyKravitz het volgende:
Als je denkt alles gezien te hebben:
http://www.scheurijzer.nl/ en klik links onderaan op 18+
Waarschuwing... dit zijn soms ietwat schokkende foto\'s...
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:57 schreef LennyKravitz het volgende:
Als je denkt alles gezien te hebben:
http://www.scheurijzer.nl/ en klik links onderaan op 18+
Waarschuwing... dit zijn soms ietwat schokkende foto\'s...
waar ken jij peter van dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:48 schreef kokos het volgende:
Klopt wel wat er staat ongeveer. Zijn broer had een tijd geleden ook al zijn ferrari uitgeleend aan iemand in een cafetaria. Dat ging ook al fout.quote:
iedereen in dat circuit heeft weleens een dikke bak kapot gereden (zelfs ik), je leest zeker de quote?quote:Op maandag 6 februari 2006 18:08 schreef kokos het volgende:
[..]
Klopt wel wat er staat ongeveer. Zijn broer had een tijd geleden ook al zijn ferrari uitgeleend aan iemand in een cafetaria. Dat ging ook al fout.
Ja maar niet veel mensen lenen hun dikke bak uit aan mensen met alcohol in het bloed.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:14 schreef alsem het volgende:
[..]
iedereen in dat circuit heeft weleens een dikke bak kapot gereden (zelfs ik), je leest zeker de quote?
of die bugatti van emile ratelband![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:44 schreef The_Dijkstra het volgende:
Heeft iemand nog die Mercedes vs Volvo truck, die een wagen takelen?
Dat is nog een understatementquote:Op zondag 5 februari 2006 03:48 schreef mistraldk het volgende:
dat scheurijzer shit is echt héél sick...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |