Volgens mij is dat een koffer of trolley waar hij mee liepquote:Op donderdag 15 december 2005 09:22 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ik snap die foto geloof ik niet helemaal... Wordt die gast nou finaal in tweeen gereden?
enzo splatquote:Op donderdag 15 december 2005 10:57 schreef 19_William_78 het volgende:
Er is er ook een met een Enzo..! Dit is ook vreselijk!
Volgens mij kopt ie het raamquote:Op donderdag 15 december 2005 09:22 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ik snap die foto geloof ik niet helemaal... Wordt die gast nou finaal in tweeen gereden?
Eng... Ik heb zelf afgelopen zomer een wild zwijn aangereden, en als ik dit zie, ben ik blij dat die laag op de pootjes staan. Een hert wordt door je voorruit gegooid als je pech hebt, dat is hier wel weer te zien.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:22 schreef kievit19 het volgende:
[[url=http://xs59.xs.to/pics/05503/Daim_vs_voiture.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
ik zou wel even op het plaatje klikken anders isie niet zo heel duidelijk
is trouwens hert tegen de achterkant van de auto
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:12 schreef Alexxxxx het volgende:
moet dat nu, zo's lijk op de foto![]()
de corvette waar nog een handje uit steekt
Je zal het maar uit moeten leggen aan je baasquote:Op donderdag 15 december 2005 13:32 schreef Jegorex het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, kijk hem eens rennen:quote:
Goed topic.quote:
Dat "overleefd" sloeg op deze :quote:Op donderdag 15 december 2005 15:16 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ja, kijk hem eens rennen:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |