WTFquote:
aiquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:51 schreef bleiblei het volgende:
Zow... Zit er nog een kerel tussen die Frolic rally auto en de muur?.
Die laatste hoort niet in het rijtje thuis, het is 'maar' een NSXquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:03 schreef robert-dirksen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
whehe
sorry sorryquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:37 schreef Baan1980 het volgende:
[..]
Die laatste hoort niet in het rijtje thuis, het is 'maar' een NSX
Bel de wegenwacht maar om me even weg te slepenquote:
Bij ons op eht werk wil er ook nog wel eens een klein akkefietje plaatsvinden. Mag geen naam hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:33 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
Die heftrucken zijn idd wel flink link... vooral door die enorme kracht die ze hebben.
Laatst had een jongen op me werk en muur van 8 meter breed en 4 meter hoog compleet eruit gereden. (vorken nog hoog staan en dan door een deuropeningrijden![]()
Hele hefftruck (met hem erin) onder de puin.
En laatst heb ik een achterklep van een mercedes jeep kapot gereden met dat ding![]()
Helaas geen foto's
Zonde van die mooie Citroën AX GTquote:
Die tweedequote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:13 schreef LennyKravitz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij ons op het werk hebben we 2 andere heffer gekregen die bovenin heel snel omhoog gaan...en aangezien ons pand niet zo hoog is zijn ook de roldeuren niet hoog dus kun je wel rade wat er vorige week gebeurt isquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:18 schreef dubidub het volgende:
[..]
Bij ons op eht werk wil er ook nog wel eens een klein akkefietje plaatsvinden. Mag geen naam hebben![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |