kijk, en daar ging je de fout in.quote:
Jij tikt niet helemaal meer..quote:
Vrijdag 's avonds is het wel eens relaxt. beetje Dance nummers voor het uitgaan enzoquote:Op woensdag 14 december 2005 19:59 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Jij tikt niet helemaal meer..
Vroeger was TMF leuk, Mental Theo on the road, de hele nacht live in diverse discotheken en clubs, interviews met Dana, Elstak e.v.a.
Nu alleeeen maar NEGER bling bling![]()
![]()
![]()
STERF HOERE TMF!!!
![]()
![]()
![]()
Voor The Box geld hetzelfde.Lelijke kut zender.
En nu is het R&B weg dancenationquote:Op woensdag 14 december 2005 20:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Vrijdag 's avonds is het wel eens relaxt. beetje Dance nummers voor het uitgaan enzo
Niet afgewisseld door 50quote:Op woensdag 14 december 2005 20:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Vrijdag 's avonds is het wel eens relaxt. beetje Dance nummers voor het uitgaan enzo
Neequote:Op woensdag 14 december 2005 20:02 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Niet afgewisseld door 50Cent
of andere neger muziek?
![]()
Ach, voor het uitgaan luister ik wel crazyfm, topradio of desnoods xfm..quote:Op woensdag 14 december 2005 20:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Neewel vrijdag avond na 9 uur ofzo
dan begint die dance shit.
Nu ben ik wel erg benieuwd naar jouw favo muziekquote:Op woensdag 14 december 2005 20:05 schreef WAT het volgende:
50 cent
vieze dance clips met foute gezonnebrilde sjonnies
sms-hoeren met hun polls
summerbase mongooltjes
XFM is tofquote:Op woensdag 14 december 2005 20:08 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Ach, voor het uitgaan luister ik wel crazyfm, topradio of desnoods xfm..![]()
![]()
Er bestaat ook nog wat anders dan top 40 rommel hoorquote:Op woensdag 14 december 2005 20:09 schreef bart83 het volgende:
[..]
Nu ben ik wel erg benieuwd naar jouw favo muziek
Redelijk, leuk dat ie simpel te ontvangen is.. Ben blij met livestream's via internetquote:
Ja, alleen jammer dat et alleen Brabant is.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:11 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Redelijk, leuk dat ie simpel te ontvangen is.. Ben blij met livestream's via internet![]()
Gert en Hermienquote:Op woensdag 14 december 2005 20:09 schreef bart83 het volgende:
[..]
alsof TMF zo'n brede muziekkeuze heeft zegquote:Op woensdag 14 december 2005 20:09 schreef bart83 het volgende:
[..]
Zeker allemaal gesponsord door Bacardie breezer!quote:Op woensdag 14 december 2005 20:12 schreef Topmaat het volgende:
Volgend jaar komt er waarschijnlijk ook nog Springbase en Autumnbase
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |