Prąchtig! Wat is het precies?quote:Op woensdag 14 december 2005 17:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[afbeelding]
Speciaal voor Gellius
Deze foto nam ik van haar vlak na het douchenquote:Op woensdag 14 december 2005 17:20 schreef Gellius het volgende:
Wat zweet ze overvloedig! Is dat gebruikelijk?
Het is Lauryn Hill.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:23 schreef pos het volgende:
Tracy Chapman ?
Neuh, veel mooierquote:Op woensdag 14 december 2005 17:23 schreef pos het volgende:
Tracy Chapman ?
Een kilo of 40 lichter dan Angiequote:Op woensdag 14 december 2005 17:25 schreef Gellius het volgende:
[..]
Zie je nu wel dat ze allemaal op elkaar lijken?
Heeft mijn vader vroeger gewerkt (Wibauthuis)quote:Op woensdag 14 december 2005 17:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Net nu ik ook weg moet. Ik moet ook de Wibautstraat oversteken
![]()
Lelijk gebouw. Ik zie vanuit mijn raam nog net een stuk van de achterkant.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:31 schreef pos het volgende:
[..]
Heeft mijn vader vroeger gewerkt (Wibauthuis)![]()
Dag Scrut
Scrut nog tegen gekomen?quote:Op woensdag 14 december 2005 17:50 schreef Gellius het volgende:
Ik heb het weer gered mensen. Ook vandaag heeft de Wibautstraat mij er niet onder weten te krijgen. Enge mevrouw, trouwens.
Die meneer moet dan Paul Anka zijn. Rock Swings, heet dat album.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:57 schreef tong80 het volgende:
Franse Rock 'n' roll legende. Amerikaan die recent een album heeft uitgebracht en al 40 jaar mee gaat. De dame heet Silvie van voren.
Nou en of.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:08 schreef Z het volgende:
Toni Braxton
Stoommaaltijd in de magnetron, Z?quote:Op woensdag 14 december 2005 19:10 schreef Z het volgende:
Ik ben 'druk' aan het koken, anders had ik natuurlijk wel wat negerinnen geplaatst!
quote:Op woensdag 14 december 2005 19:28 schreef Treinhomo het volgende:
's dat een dochter van Destiny ?
quote:
Dat weet jij niet, pyl.quote:En dat is geen negerin hoor, laat je niets wijs maken!Ze heeft niet eens kroeshaar.
quote:Op woensdag 14 december 2005 19:32 schreef Treinhomo het volgende:
Beyoncé Knowles.
Michelle Williams.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:35 schreef Treinhomo het volgende:
Kelly Rowland en nog zo'n huppelkut.
Tuurlijk maar hij mocht niet ontbreken tussen de negerinnenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:25 schreef brother52 het volgende:
Hmm is dat Denise weer?
Klopt, hij hoort sowieso eens in de maand voorbij te komen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk maar hij mocht niet ontbreken tussen de negerinnen
Dennis Rodmanquote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 19:15 schreef Tokay het volgende:
France Gall?
Of hij staat met zijn gezicht richting de versterkers.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:42 schreef tong80 het volgende:
Wel een foto uit de spiegel genomen, Jimi was nl linkshandig.
Of van de rug af gezien...quote:Op woensdag 14 december 2005 20:42 schreef tong80 het volgende:
Wel een foto uit de spiegel genomen, Jimi was nl linkshandig.
Malcom McLaren ?quote:
En hoeveel punten had je?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:32 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik zat ff te ehm, ja, popquiz a gogo oa
Ik had er meer dan de kandidaten wat een nitwits zeg.quote:
Geen McLaren, geen Ferrari en geen Renault/Williams.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:50 schreef brother52 het volgende:
Bruce McLaren?
Of is het helemaal geen McLaren?
Inderdaad! Wat een sukkelsquote:Op woensdag 14 december 2005 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had er meer dan de kandidaten wat een nitwits zeg.
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:17 schreef cafca het volgende:
Stan Ridgway is dat volgens mij
Raymaondquote:Op woensdag 14 december 2005 21:21 schreef cafca het volgende:
lama. ga maar verder met die van tong
Ja dat was 'emquote:Op woensdag 14 december 2005 21:22 schreef Treinhomo het volgende:
Cafca: RvhG ?
Klopt, was ff weg voetbal was spannend.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:53 schreef Berkery het volgende:
Die van Tong is Matt Johnson
Is nog steeds spannend. We moeten er nog minstens 1 maken.quote:
Ze had idd iets te zeiken over Nederland.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:01 schreef wyccie het volgende:
Is dat niet die Belgische vrouw die iets te zeiken had over Nederland?
Je hebt gelijk.....quote:Op woensdag 14 december 2005 22:06 schreef pyl het volgende:
Correctie: mevrouw had niets te zeiken over Nederland, maar over de uitstraling van de Nederlandse ministers.........![]()
Bloemen voor die vrouw!
en Hil Lenstra natuurlijkquote:Op woensdag 14 december 2005 22:09 schreef pyl het volgende:
Ūs Abe!
Zeker - en daarom reageert men in Haagse kringen zo zenuwachtig.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:13 schreef wyccie het volgende:
Uitstraling van de Nederlandse ministers? Het is nog altijd politiek, geen showbizzland.
Dan zap ik weg..... ik ga wel bij TH in bed kruipenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:18 schreef pyl het volgende:
[..]
Zeker - en daarom reageert men in Haagse kringen zo zenuwachtig.
Dadelijk komt ze bij Nova.![]()
Tong..... Pyl heeft werkelijk overal verstand van, behalve van mijn vage schrijfstertjes...quote:Op woensdag 14 december 2005 22:21 schreef tong80 het volgende:
GVD Pyl, heb jij ergens geen verstand van ?
Hahaha, hoe zij haar excuses aanbood! Zo oprecht gemeend!quote:Op woensdag 14 december 2005 21:54 schreef pyl het volgende:
Dat lijkt mij geheel en al correct, Berkery. Is Tong alweer in slaap gevallen?
Een intermezzo dan maar:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:50 schreef Tokay het volgende:
En dat is Skin.
Ik heb Harry al ruim twee weken uitquote:Op woensdag 14 december 2005 22:49 schreef brother52 het volgende:
Heb je Harry Potter al bijna uit?
[afbeelding]
Dan kun je nu dus de engelse versie voor Peaceman kopenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb Harry al ruim twee weken uit
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan kun je nu dus de engelse versie voor Peaceman kopen![]()
Dan kan ik dus nog langer wachten tot ik hem kan lenenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]maar hij heeft het boek gevraagd voor Kerst...... dus ik moet eerst afwachten of hij het boek dan krijgt voordat ik het ga kopen....
Ach het is nog maar 1,5 week totdat het kerst is en voorlopig heb je toch geen tijdquote:Op woensdag 14 december 2005 22:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan kan ik dus nog langer wachten tot ik hem kan lenen![]()
Dat is waarquote:Op woensdag 14 december 2005 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach het is nog maar 1,5 week totdat het kerst is en voorlopig heb je toch geen tijd![]()
![]()
Is dat een 'hallo' of een 'tot ziens'-zwaai?quote:
Zo, dat was een lange zit, dan!quote:Op donderdag 15 december 2005 00:01 schreef peaceman het volgende:
Een hallo... ben net thuis... etentje...
tja was ook een half uur rijden... ik was iets over 11-en thuisquote:
First things first, tenslotte.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:04 schreef peaceman het volgende:
tja was ook een half uur rijden... ik was iets over 11-en thuis
nu eerst effe fokken en dan pitten...![]()
Verslavingen moet je altijd aan toegeven toch?quote:
Ah, een échte meet!quote:Op woensdag 14 december 2005 22:22 schreef wyccie het volgende:
..... ik ga wel bij TH in bed kruipen![]()
Want? Ik hou van erg veel muziek....quote:Op donderdag 15 december 2005 09:10 schreef Tokay het volgende:
Ja, deze mevrouw zingt.
Jij zult haar zang waarschijnlijk niet prettig vinden om naar te luisteren, maar ze kan er wat van hoor!
Klassiek.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:15 schreef peaceman het volgende:
Want? Ik hou van erg veel muziek....
Welk genre dan?
Ik heb een cd'tje of 10 aan klassiek....quote:
Nou, misschien zit deze mevrouw er dan ook wel tussen!quote:Op donderdag 15 december 2005 09:21 schreef peaceman het volgende:
Ik heb een cd'tje of 10 aan klassiek....
Een leuke vrije dag dus.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:23 schreef Diaan73 het volgende:
het wordt inene druk hč? maar ik ben zo weer weg.... boodschappen doen en twan en ik gaan vanmiddag kerstboom opzetten en moet nog alle spullen zien te vinden
ow en ik kan straks mn kerstpakket ophalen![]()
![]()
Patser.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:21 schreef peaceman het volgende:
Ik heb een cd'tje of 10 aan klassiek....
Geef je een cursus: Hoe trek ik tekst uit zijn verband Pyl?quote:Op donderdag 15 december 2005 09:30 schreef pyl het volgende:
[..]
Patser.![]()
(Als ik nou hier zou zeggen: "ik heb een cd'tje of 10 aan pop" - om te laten merken dat ik er heus wel verstand van heb - hoe zou jij dan reageren?)
Yep, een Amerikaanse mevrouw, met een Nederlandse achternaam.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
Om het ijs te breken: is het een Amerikaanse mevrouw?
Lighten up, peace! Ik ken haar ook niet.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:34 schreef peaceman het volgende:
Geef je een cursus: Hoe trek ik tekst uit zijn verband Pyl?
quote:Op donderdag 15 december 2005 09:57 schreef pyl het volgende:
[..]
Lighten up, peace! Ik ken haar ook niet.![]()
Niet de meest geweldige initialenquote:Op donderdag 15 december 2005 09:59 schreef Tokay het volgende:
Doeg Diaan.
Nou ja zeg, ik dacht nog: zij wordt zó geraden!
Niet dus.....
Ik zal haar initialen geven: B.H.
Het was enkel een vraag.....quote:Op donderdag 15 december 2005 09:57 schreef pyl het volgende:
[..]
Lighten up, peace! Ik ken haar ook niet.![]()
Dat is correct.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:07 schreef pyl het volgende:
Billy Holiday is het toch echt niet.
quote:B.H. (20 november 1948) is een Amerikaans sopraan. Ze is ook bekend door haar werk als mensenrechten activist. Ze woont in Zweden.
Ze werd geboren in Stephens Arkansas, en studeerde aan de universiteit van Nebraska, waar ze afstudeerde in wiskunde en scheikunde. Daarna studeerde ze aan de Juilliard School of Music in New York met mezzo-sopraan Jennie Tourel, en behaalde haar graad in Muziek.
In 1974 verscheen ze voor het eerst als professioneel operazangeres in Europa tijdens het Glyndebourne festival. Ze heeft sindsdien in alle grote operagebouwen in de wereld gezongen.
Ze zingt ook jazz, en maakte haar jazzdebuut tijdens het Montreux Jazz Festival in 1994. Daarnaast organiseert ze zelf kamermuziek festivals.
Nee, mijn klassieke cd's zijn over het algemeen intrumentaal.quote:
NOg nooit van gehoord...quote:Op donderdag 15 december 2005 10:40 schreef Tokay het volgende:
Daar niemand met haar naam op de proppen komt: mevrouw heet Barbara Hendricks.
De vloer is vrij.![]()
Wel een sportster...quote:Op donderdag 15 december 2005 10:42 schreef Tokay het volgende:
Eerste ingeving: zo'n gezellige, goedgebekte schaatster.
Kan ook een zwemster zijn, trouwens.
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:52 schreef cafca het volgende:
Hockey-meisje?
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:54 schreef Diaan73 het volgende:
volleybal?
Alleen hier is Esther haar rolstoel vergeten?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:57 schreef Diaan73 het volgende:
tennis dus? is zij die gehandicapte tennister?
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Alleen hier is ze Esther haar rolstoel vergeten?
![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:02 schreef pyl het volgende:
Da's Seda Noorlander.
Oeh. Gesčllig!!!quote:Op donderdag 15 december 2005 11:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben weer weg.....gezellig kerstdingetjes enzo kopen
Dat kan kloppen.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:33 schreef Tokay het volgende:
Oeh, wacht... die heb ik al eens vaker gezien...![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:42 schreef Tokay het volgende:
Als ik me niet vergis is meneer een bekende Amerikaanse acteur.
Hij is gewoon herkenbaar hoor.quote:Die op deze foto volkomen onherkenbaar is...![]()
Zo onherkenbaar dat ik het niet zie...![]()
Een groot Hollywoodster en ladykiller; werd niet ouder dan 31.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:03 schreef Berkery het volgende:
Heb je nog een hintje?
Ik zit de hele tijd met die leeftijd.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:18 schreef Tokay het volgende:
Ik ga gewoon enkele, met roken gestopte, acteurs opsommen...
James Dean
River Phoenix
John Belushi
Ehm....
Qua status kan van deze drie alleen James Dean zich met hem meten......quote:Op donderdag 15 december 2005 16:18 schreef Tokay het volgende:
Ik ga gewoon enkele, met roken gestopte, acteurs opsommen...
James Dean
River Phoenix
John Belushi
Ehm....
Hier staat ook een klein boompje.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:16 schreef Diaan73 het volgende:
De kerstboom kleine hoor staat opgetuigd en aler waren in dat tuincentrum niet veel leuke kerstdingetjes, dus heb niet veel gekocht
![]()
Ha die Bimm!quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 16:32 schreef Bimmel het volgende:
Rudolph Valentino overigens natuurlijk vanzelfsprekend tssssss
Dat betekent dat je te laag hebt ingezet.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:35 schreef peaceman het volgende:
Kan melden dat mijn nieuwe werkgever (per 1 feb) akkoord is gegaan met het gevraagde salaris
![]()
![]()
![]()
Lekker opbeurend pyl....quote:Op donderdag 15 december 2005 16:36 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat betekent dat je te laag hebt ingezet.![]()
Ik ga er al op vooruit in vergelijking met nu, dus ik klaag niet.. want ik ga ook nog eens minder werken...quote:Op donderdag 15 december 2005 16:36 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat betekent dat je te laag hebt ingezet.![]()
En misschien nog wel belangrijker... VOOR HOEVEEL??quote:Op donderdag 15 december 2005 16:36 schreef Z het volgende:
Dat is mooi peaceman, wat ga je eigenlijk doen?
Ach, ik kan nooit wat goed doen bij peaceman. Vandaar.quote:
Maar wij houden wel van je hoor pylquote:Op donderdag 15 december 2005 16:40 schreef pyl het volgende:
[..]
Ach, ik kan nooit wat goed doen bij peaceman. Vandaar.![]()
Dat is niet waar hoor Pyl, maar als jij kaatst, zoals je soms doet, kaats ik terug....quote:Op donderdag 15 december 2005 16:40 schreef pyl het volgende:
[..]
Neup.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:43 schreef Neleos het volgende:
Angela Merkel?
Ohja, was dat niet in Paraquay.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:45 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Neup.
Hopelijk haar toekomstige tegenhanger in een ander wereld deel.
Inderdaad, dat was niet in Paraguayquote:Op donderdag 15 december 2005 16:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ohja, was dat niet in Paraquay.
Ik moet eens beter het nieuws gaan volgen...
idd presidents kandidate in Chili...quote:Op donderdag 15 december 2005 16:51 schreef dartfanaat het volgende:
Michelle Bachelet.
Eigenllijk hebben jullie een hele goede stabiele liefdevolle relatie....quote:Op donderdag 15 december 2005 16:40 schreef pyl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 december 2005 16:35 schreef peaceman het volgende:
Kan melden dat mijn nieuwe werkgever (per 1 feb) akkoord is gegaan met het gevraagde salaris
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 16:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
ik alvast wat bestedingsdoelen bedenken
Je hebt het maar bedacht voor 1 maand.... en er zijn nog zoveel meer maanden die komenquote:Op donderdag 15 december 2005 16:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niet meer nodig.. heb ik zelf al gedaan
![]()
Dat denk jijquote:Op donderdag 15 december 2005 16:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je hebt het maar bedacht voor 1 maand.... en er zijn nog zoveel meer maanden die komen![]()
Whehehehehe......zet 'm op Diaan!quote:Op donderdag 15 december 2005 16:59 schreef Diaan73 het volgende:
Je hebt het maar bedacht voor 1 maand.... en er zijn nog zoveel meer maanden die komen![]()
hmmm het huis en auto staan op mijn naam of niet??quote:Op donderdag 15 december 2005 17:04 schreef peaceman het volgende:
Ik laat mijn salaris gewoon op mijn eigen rekening storten....![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 17:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hmmm het huis en auto staan op mijn naam of niet??![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 17:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dus je gaat ons qua eten, drinken en kleren onderhouden
Welke dubbele?quote:Op donderdag 15 december 2005 17:16 schreef Tokay het volgende:
En wat gaan jullie straks doen met alle dubbele Tom McRae-cd's?![]()
Nou, gewoon, de dubbele.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:17 schreef peaceman het volgende:
Welke dubbele?
Jij gaat met de logopediste naar de mac?quote:Op donderdag 15 december 2005 17:03 schreef Diaan73 het volgende:
ik ga naar de Mac nu met Twan en logopediste
Huh??? Nee, ze gaat met Twan naar de mac en neemt de logopediste ook mee.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:51 schreef brother52 het volgende:middag
Jij gaat naar de logopediste naar de mac?
mocht je willen.... oh nee dat wil je niet..quote:Op donderdag 15 december 2005 17:33 schreef pyl het volgende:
Ik denk dat ik de overtollige exemplaren krijg............![]()
Ik heb gewoon alles op de PC en diana heeft de cd's daar liggen... niks illegaals aanquote:Op donderdag 15 december 2005 17:24 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nou, gewoon, de dubbele.![]()
Jullie deden toch niet aan illegaal kopiėren?![]()
Ik had hem al hersteldquote:Op donderdag 15 december 2005 17:56 schreef pyl het volgende:
[..]
Huh??? Nee, ze gaat met Twan naar de mac en neemt de logopediste ook mee.
Allemaal fout.... ik ga met Twan naar de Mac en ga daarna met Twan naar de logopediste... of beter gezegd, dat heb ik inmiddels allemaal al gedaan... op de fiets en droog geblevenquote:Op donderdag 15 december 2005 17:56 schreef pyl het volgende:
[..]
Huh??? Nee, ze gaat met Twan naar de mac en neemt de logopediste ook mee.
O ja, en peaceman betaalt! Maar dat weet hij nog niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |