En vanavond al helemaal niet... dat hij zei dat hij het gehad had en eigelijk naar huis wilde.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Roel is deze week niet echt goed/gunstig in beeld gebracht op tv, dus ik gok op Roel![]()
Daarvóór ook niet. Ik kan genoeg voorbeelden noemen waarom ik vind dat Roel juist het pispaaltje van BB was. Denk aan de rookvrije week, schoonmaakactie van het hekje, opdracht om hem en Dido uit mekaar te rukken, weekopdracht in z'n eentje laten doen, zoveel lopen zieken totdat Dido doorkrijgt wat Linda en hij uitgevoerd hebben, zijn geld laten weghalen door andere bewoners. Zou het knap vinden als je voor een andere bewoner ook een soortgelijk rijtje kan verzinnen.quote:
Als je het zo bekijkt heb je helemaal gelijkquote:Op woensdag 14 december 2005 20:24 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Daarvóór ook niet. Ik kan genoeg voorbeelden noemen waarom ik vind dat Roel juist het pispaaltje van BB was. Denk aan de rookvrije week, schoonmaakactie van het hekje, opdracht om hem en Dido uit mekaar te rukken, weekopdracht in z'n eentje laten doen, zoveel lopen zieken totdat Dido doorkrijgt wat Linda en hij uitgevoerd hebben, zijn geld laten weghalen door andere bewoners. Zou het knap vinden als je voor een andere bewoner ook een soortgelijk rijtje kan verzinnen.
Was nog niet eerder gezegtquote:
Roel heeft het juist helemaal niet voor zijn kiezen gehad, hij is door Hummie in de watten gelegd.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:29 schreef sleepy1958 het volgende:
En zo bekijk ik het ook. Roel heeft verreweg het meeste voor zijn kiezen gekregen van
BB. De andere vier kunnen wat dit betreft niet eens in zijn schaduw staan. Overal
heeft hij zich bewonderenswaardig doorheengeslagen. Ook van de moodswings van
Dido is hij nooit in paniek geraakt. Altijd en overal is hij voor 100% voor haar gegaan.
Van deze vijf verdiend Roel het gewoon om te winnen.
En hier lacht ze leuk. Ik denk dat ze een goed merk rose drinken vanavondquote:Op woensdag 14 december 2005 20:30 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op woensdag 14 december 2005 20:24 schreef F4iTH het volgende:quote:Op woensdag 14 december 2005 20:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Roel heeft het juist helemaal niet voor zijn kiezen gehad, hij is door Hummie in de watten gelegd.
Iedereen houdt rekening met hem, hij doet niks en alles wordt voor hem gedaan. Nou ik ben het écht helemaal niet met je eens.
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Roel heeft het juist helemaal niet voor zijn kiezen gehad, hij is door Hummie in de watten gelegd.
Iedereen houdt rekening met hem, hij doet niks en alles wordt voor hem gedaan. Nou ik ben het écht helemaal niet met je eens.
ik vind hem zeer geslaagd FBquote:Op woensdag 14 december 2005 20:33 schreef Foreverblue het volgende:
Bij afwezigheid van Muerte moet ik het maar even waarnemen
[afbeelding]
Nou ik heb er geen zin in om dat te doen, maar de lijst van Nathalie is echt véél langerquote:Op woensdag 14 december 2005 20:34 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Op woensdag 14 december 2005 20:24 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Daarvóór ook niet. Ik kan genoeg voorbeelden noemen waarom ik vind dat Roel juist het pispaaltje van BB was. Denk aan de rookvrije week, schoonmaakactie van het hekje, opdracht om hem en Dido uit mekaar te rukken, weekopdracht in z'n eentje laten doen, zoveel lopen zieken totdat Dido doorkrijgt wat Linda en hij uitgevoerd hebben, zijn geld laten weghalen door andere bewoners. Zou het knap vinden als je voor een andere bewoner ook een soortgelijk rijtje kan verzinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |