abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 december 2005 @ 21:04:08 #276
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_33082629
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:52 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Lieske met de eerste nominaties waar ze 8 stemmen tegen kreeg en Ing met haar eenzame opsluiting in het huisje??? Zoiets misschien?
Zou het anders ook niet weten
Nou als we de tegenslagen van Lieske op een rijtje zetten komen we denk tot zoiets:
- Geld kwijt omdat ze wat liet doorschemeren aan Rikkert
- De nominaties in één keer door bijna alle dames in het huis
- Huilbui omdat ze zich buiten de groep vond vallen
- Huilbui omdat ze een bal tegen haar knie kreeg en dat pijn deed
- Huilbui (of iig verdrietig) omdat ze uitslag had door Pindakaas oid
- Huilbui bij het vertrek van Chantal en Ingrid tegelijk en daaropvolgende discussie met de groep

Dit vind ik allemaal dingen die niet veroorzaakt zijn door BB maar door eigen toedoen of van een medebewoner.

tegenslagen gekend waar BB bij was betrokken
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_33082717
Warom herhaal lies altijd alles 4 keer?
pi_33082829
Joost vertelt eerst dat hij bang is naar buiten te gaan. Hij is zich in huis sterker gaan voelen t.o.v. zijn ouders. Ik ben altijd mezelf geweest. Ik kijk elke avond terug op een leuke dag. Ik heb het echt moeilijk gehad met de mensen die weggingen. Ik ben heel veel maatjes kwijtgeraakt. Nu bang voor alle "laatste" dingen. Ik heb me als een vis in het water gevoeld. Ik kon alles doen en alten wat ik wilde, dat kan straks thuis niet meer.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_33082831
quote:
Op woensdag 14 december 2005 21:04 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Nou als we de tegenslagen van Lieske op een rijtje zetten komen we denk tot zoiets:
- Geld kwijt omdat ze wat liet doorschemeren aan Rikkert (vind ik wel door toedoen van BB)
- De nominaties in één keer door bijna alle dames in het huis kwam hard aan door de open nominaties (dus wel door toedoen van BB IMO)
- Huilbui omdat ze zich buiten de groep vond vallen(is gevolg van bovenstaande)
- Huilbui omdat ze een bal tegen haar knie kreeg en dat pijn deed Vond ik een overdreven gedoe en geen echte tegenslag, heeft er ook te lang profijt van getrokken
- Huilbui (of iig verdrietig) omdat ze uitslag had door Pindakaas oid Eigen schuld moet ze maar met haar fikken uit de pindakaaspot blijven.
- Huilbui bij het vertrek van Chantal en Ingrid tegelijk en daaropvolgende discussie met de groep Hoort bij BB

Dit vind ik allemaal dingen die niet veroorzaakt zijn door BB maar door eigen toedoen of van een medebewoner.

tegenslagen gekend waar BB bij was betrokken
Bedoelde dus eigenlijk eerste open nominaties. Dat was dus wel door BB veroorzaakt.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_33082852
pi_33082889
Lies is bang voor de reacties van haar ouders, nou ik kan me voorstellen dat haar moeder nog wel een woordej met haar wil wisselen In begin heeft ze zich zeer negatief uitgesproken over haar moeder.
pi_33082903
@ Faith, het ging om open nominaties, Lieske kon daar toevallig goed mee omgaan, itt. Dido.
voor de rest heb je gelijk, maar ik kan ook nauwelijks iets verzinnen voor Chantal [ behoudens roken] , Rob, Joost en Ingrid

in feite is Tanja de enige die echt gefucked is met haar verpeste verrassing:)
pi_33082933
quote:
Op woensdag 14 december 2005 21:06 schreef farceman het volgende:
Omdat jij het niet snapt legt ze het nog een keer uit

Zo het niet weten het is wel eens irritant.
Heb de streams weer even aangezet kon het een tijdje niet aanzien.
Wat een martelgang is dit aan het worden.
  woensdag 14 december 2005 @ 21:12:11 #284
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_33082961
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:58 schreef sleepy1958 het volgende:
Bespeur de laatste tijd wat meer positief gepost over Roel en in iets mindere mate
voor Dido (mijn all time favorite). Doet me deugd, echt. Maar vrees toch dat uiteindelijk
een van de minst onopvallende bewoners, die overal nietszeggend doorheen zijn
gerold (Lieske of Ingrid) gaat winnen. Was ook zo met BB3 en BB4. Twee nietszeggende blondjes.

Jammer, maar helaas.
Hoe ik erover denk:
Ik was er 100% van overtuigd dat Joost het met gemak zou winnen. Maar hij stond lang alleen aan kop, iets TE lang. Dat is een slecht teken m.i. want hij stond een hele tijd constant in de spotlights en juist dát gaat mensen nu vervelen denk ik.
BB ziet in Roel en Lieske leuke bewoners tot aan de finale maar meer ook niet.
Ik gok op een nek-aan-nek race tussen Joost en Ingrid in de finale. Ingrid wint het dan nipt
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_33082976
quote:
Op woensdag 14 december 2005 21:06 schreef farceman het volgende:
omdat ze het anders zelf niet kan onthouden
pi_33083033
Roel gaat over Dido praten. Joost zal nu wel gaan twijfelen aan wat Naat zei dus opdracht mislukt
pi_33083046
quote:
Op woensdag 14 december 2005 21:12 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Hoe ik erover denk:
Ik was er 100% van overtuigd dat Joost het met gemak zou winnen. Maar hij stond lang alleen aan kop, iets TE lang. Dat is een slecht teken m.i. want hij stond een hele tijd constant in de spotlights en juist dát gaat mensen nu vervelen denk ik.
Ik gok op een nek-aan-nek race tussen Joost en Ingrid in de finale. Ingrid wint het dan nipt
Oh, dat hoop ik echt voor haar. Ingrid is de einige die ik het zou gunnen.
pi_33083059
quote:
Op woensdag 14 december 2005 21:14 schreef Bartoli het volgende:
Roel gaat over Dido praten. Joost zal nu wel gaan twijfelen aan wat Naat zei dus opdracht mislukt
welnee, Joost denkt aan Brenda:)
pi_33083099
pi_33083151
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:59 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Voor mij persoonlijk iig dat ik dat agressieve ventje niet graag beloond zie worden met de hoofdprijs. En met z'n slaapgedrag vind ik 'm momenteel het minst toevoegen.

Maar wie dan wel? Zie er eigenlijk helemaal geen persoon tussen waarvan ik normaal zou zeggen, laat die het maar winnen. Ingrid mag wel winnen van mij, een van de personen waar ik vrij weinig tegen heb.Joost is mij te irritant aanwezig, Lieske sja is Lieske, te langdradig en saai om winnaar te worden, Roel zie boven, plus zijn slaap gedrag. Naat (is verklaring hier nog nodig)
Dat heb ik dus ook met Ingrid, ik heb er niets tegen, maar eigenlijk ook niets mee. Met dat agressieve van Roel vind ik het wel meevallen, iedereen is wel eens opgefokt en heeft de neiging tegen een muur te slaan. Hij doet het echt. Ik denk dat hij wel agressief overkomt maar als puntje bij paaltje komt loopt hij liever weg dan dat hij er op los ramt.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_33083159
quote:
Op woensdag 14 december 2005 21:00 schreef M-en-A het volgende:
Joost maakt er deze avond weer een onterechte "one-man-show" van. Hij leest de kaartjes in de enveloppe van BB in het washok en doet dan met een uitgestreken gezicht tegenover de andere bewoners of hij zelf met de dingen komt. Net dus bijvoorbeeld beginnend met: "IK zou graag van jullie willen weten..... en IK denk dat BB dat ook wel zou willen weten....."
In de spotlights altijd een spekgladde en de rest van de tijd een gewone kameleon.
Waarheid is de grootste kracht op aarde omdat het niet veranderd kan worden.
pi_33083184
quote:

[..]

Hoe ik erover denk:

Alleen Joost heb ik nog nooit graag zien winnen. Nooit echt iets tegen gehad, maar mij te nadrukkelijk aanwezig op een vaak irritante manier.

Mam , als je dit leest niet boos worden he, weet dat jij Joost wel leuk vind
pi_33083231
quote:
Op woensdag 14 december 2005 21:15 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
mooi!
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  woensdag 14 december 2005 @ 21:19:41 #294
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_33083272
quote:

[..]

Hoe ik erover denk:
BEW

Dan heb ik nog een theorietje.
Joost staat al in de finale.
Ingrid wordt zo gepromoot de afgelopen paar dagen, die dus ook.
Roel en Nathalie hebben allebei een opdracht gehad om ze weer in de picture te spelen, dus die ook.
Dus: Lieske naar huis morgen
Ik denk ook dat de finale dan tussen Ingrid en Joost zal gaan, met Nathalie als gevaarlijke 'outsider'.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_33083283
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:24 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Daarvóór ook niet. Ik kan genoeg voorbeelden noemen waarom ik vind dat Roel juist het pispaaltje van BB was. Denk aan de rookvrije week, schoonmaakactie van het hekje, opdracht om hem en Dido uit mekaar te rukken, weekopdracht in z'n eentje laten doen, zoveel lopen zieken totdat Dido doorkrijgt wat Linda en hij uitgevoerd hebben, zijn geld laten weghalen door andere bewoners. Zou het knap vinden als je voor een andere bewoner ook een soortgelijk rijtje kan verzinnen.
Maar hij is dan ook wel de enige met 10.000 in z'n koffer....
Minou was here
pi_33083287
quote:
Op woensdag 14 december 2005 21:17 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook met Ingrid, ik heb er niets tegen, maar eigenlijk ook niets mee. Met dat agressieve van Roel vind ik het wel meevallen, iedereen is wel eens opgefokt en heeft de neiging tegen een muur te slaan. Hij doet het echt. Ik denk dat hij wel agressief overkomt maar als puntje bij paaltje komt loopt hij liever weg dan dat hij er op los ramt.
Mja, doel nog meer op de uitspraken die hij constant doet. Bijv afgelopen week weer, dat hij Menno irl wel neergemept zou hebben.
pi_33083310

Zou Roel weten dat de 2 bewoners die hem het meest hebben beziggehouden, over zijn schouder zitten mee te kijken? Nee, ik heb het niet over het bezighouden van Dido
  woensdag 14 december 2005 @ 21:21:04 #298
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_33083324
quote:
Op woensdag 14 december 2005 21:19 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

BEW
Bewtje terug

Wel weer een kleffe bedoeling in het huis, goh wat is het spannend man
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_33083360
Ze kunnen het echt alleen maar over hun uiterlijk hebben....bah!
pi_33083382
het zou leuk zijn als BB nog een stunt verzint waardoor de pot straks leeg is
als opdrachten niet gehaald worden, 50.000 euro de pot uit......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')