Nou als we de tegenslagen van Lieske op een rijtje zetten komen we denk tot zoiets:quote:Op woensdag 14 december 2005 20:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Lieske met de eerste nominaties waar ze 8 stemmen tegen kreeg en Ing met haar eenzame opsluiting in het huisje??? Zoiets misschien?
Zou het anders ook niet weten
Bedoelde dus eigenlijk eerste open nominaties. Dat was dus wel door BB veroorzaakt.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:04 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Nou als we de tegenslagen van Lieske op een rijtje zetten komen we denk tot zoiets:
- Geld kwijt omdat ze wat liet doorschemeren aan Rikkert (vind ik wel door toedoen van BB)
- De nominaties in één keer door bijna alle dames in het huis kwam hard aan door de open nominaties (dus wel door toedoen van BB IMO)
- Huilbui omdat ze zich buiten de groep vond vallen(is gevolg van bovenstaande)
- Huilbui omdat ze een bal tegen haar knie kreeg en dat pijn deed Vond ik een overdreven gedoe en geen echte tegenslag, heeft er ook te lang profijt van getrokken
- Huilbui (of iig verdrietig) omdat ze uitslag had door Pindakaas oid Eigen schuld moet ze maar met haar fikken uit de pindakaaspot blijven.
- Huilbui bij het vertrek van Chantal en Ingrid tegelijk en daaropvolgende discussie met de groep Hoort bij BB
Dit vind ik allemaal dingen die niet veroorzaakt zijn door BB maar door eigen toedoen of van een medebewoner.![]()
tegenslagen gekend waar BB bij was betrokken
Omdat jij het niet snapt legt ze het nog een keer uitquote:Op woensdag 14 december 2005 21:06 schreef farceman het volgende:
Warom herhaal lies altijd alles 4 keer?
Hoe ik erover denk:quote:Op woensdag 14 december 2005 20:58 schreef sleepy1958 het volgende:
Bespeur de laatste tijd wat meer positief gepost over Roel en in iets mindere mate
voor Dido (mijn all time favorite). Doet me deugd, echt. Maar vrees toch dat uiteindelijk
een van de minst onopvallende bewoners, die overal nietszeggend doorheen zijn
gerold (Lieske of Ingrid) gaat winnen. Was ook zo met BB3 en BB4. Twee nietszeggende blondjes.
Jammer, maar helaas.
omdat ze het anders zelf niet kan onthoudenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:06 schreef farceman het volgende:
Warom herhaal lies altijd alles 4 keer?
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:12 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Hoe ik erover denk:
Ik was er 100% van overtuigd dat Joost het met gemak zou winnen. Maar hij stond lang alleen aan kop, iets TE lang. Dat is een slecht teken m.i. want hij stond een hele tijd constant in de spotlights en juist dát gaat mensen nu vervelen denk ik.
BB ziet in Roel en Lieske leuke bewoners tot aan de finale maar meer ook niet.
Ik gok op een nek-aan-nek race tussen Joost en Ingrid in de finale. Ingrid wint het dan nipt
welnee, Joost denkt aan Brenda:)quote:Op woensdag 14 december 2005 21:14 schreef Bartoli het volgende:
Roel gaat over Dido praten. Joost zal nu wel gaan twijfelen aan wat Naat zei dus opdracht mislukt
Dat heb ik dus ook met Ingrid, ik heb er niets tegen, maar eigenlijk ook niets mee. Met dat agressieve van Roel vind ik het wel meevallen, iedereen is wel eens opgefokt en heeft de neiging tegen een muur te slaan. Hij doet het echt. Ik denk dat hij wel agressief overkomt maar als puntje bij paaltje komt loopt hij liever weg dan dat hij er op los ramt.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk iig dat ik dat agressieve ventje niet graag beloond zie worden met de hoofdprijs. En met z'n slaapgedrag vind ik 'm momenteel het minst toevoegen.
Maar wie dan wel? Zie er eigenlijk helemaal geen persoon tussen waarvan ik normaal zou zeggen, laat die het maar winnen. Ingrid mag wel winnen van mij, een van de personen waar ik vrij weinig tegen heb.Joost is mij te irritant aanwezig, Lieske sja is Lieske, te langdradig en saai om winnaar te worden, Roel zie boven, plus zijn slaap gedrag. Naat (is verklaring hier nog nodig)
In de spotlights altijd een spekgladde en de rest van de tijd een gewone kameleon.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:00 schreef M-en-A het volgende:
Joost maakt er deze avond weer een onterechte "one-man-show" van. Hij leest de kaartjes in de enveloppe van BB in het washok en doet dan met een uitgestreken gezicht tegenover de andere bewoners of hij zelf met de dingen komt. Net dus bijvoorbeeld beginnend met: "IK zou graag van jullie willen weten..... en IK denk dat BB dat ook wel zou willen weten....."![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:12 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Hoe ik erover denk:
Ik was er 100% van overtuigd dat Joost het met gemak zou winnen. Maar hij stond lang alleen aan kop, iets TE lang. Dat is een slecht teken m.i. want hij stond een hele tijd constant in de spotlights en juist dát gaat mensen nu vervelen denk ik.
Ik gok op een nek-aan-nek race tussen Joost en Ingrid in de finale. Ingrid wint het dan nipt
mooi!quote:
BEWquote:Op woensdag 14 december 2005 21:12 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Hoe ik erover denk:
Maar hij is dan ook wel de enige met 10.000 in z'n koffer....quote:Op woensdag 14 december 2005 20:24 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Daarvóór ook niet. Ik kan genoeg voorbeelden noemen waarom ik vind dat Roel juist het pispaaltje van BB was. Denk aan de rookvrije week, schoonmaakactie van het hekje, opdracht om hem en Dido uit mekaar te rukken, weekopdracht in z'n eentje laten doen, zoveel lopen zieken totdat Dido doorkrijgt wat Linda en hij uitgevoerd hebben, zijn geld laten weghalen door andere bewoners. Zou het knap vinden als je voor een andere bewoner ook een soortgelijk rijtje kan verzinnen.
Mja, doel nog meer op de uitspraken die hij constant doet. Bijv afgelopen week weer, dat hij Menno irl wel neergemept zou hebben.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:17 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook met Ingrid, ik heb er niets tegen, maar eigenlijk ook niets mee. Met dat agressieve van Roel vind ik het wel meevallen, iedereen is wel eens opgefokt en heeft de neiging tegen een muur te slaan. Hij doet het echt. Ik denk dat hij wel agressief overkomt maar als puntje bij paaltje komt loopt hij liever weg dan dat hij er op los ramt.
Bewtje terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |