Kijk, dit noem ik onderbouwen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:34 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Op woensdag 14 december 2005 20:24 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Daarvóór ook niet. Ik kan genoeg voorbeelden noemen waarom ik vind dat Roel juist het pispaaltje van BB was. Denk aan de rookvrije week, schoonmaakactie van het hekje, opdracht om hem en Dido uit mekaar te rukken, weekopdracht in z'n eentje laten doen, zoveel lopen zieken totdat Dido doorkrijgt wat Linda en hij uitgevoerd hebben, zijn geld laten weghalen door andere bewoners. Zou het knap vinden als je voor een andere bewoner ook een soortgelijk rijtje kan verzinnen.
Waarom hebben de andere bewoners bv niet de kans gekregen om zo veel geld te verdienenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
![]()
jij bekijkt het maar van die kant dat hij alles voor elkaar kreeg met dido. Maar wat Sleepy zegt klopt wel
Ik kan niet zoveel verzinnen hoor! Zeker niet zo veel als voor Roel...quote:Op woensdag 14 december 2005 20:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik heb er geen zin in om dat te doen, maar de lijst van Nathalie is echt véél langer![]()
Niet lullen, maar je post beter vullen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik heb er geen zin in om dat te doen, maar de lijst van Nathalie is echt véél langer![]()
Thx... die Naat-bekken-trek caps van Muerte zijn meestal onnavolgbaar, vandaarquote:
Nou ik nietquote:Op woensdag 14 december 2005 20:35 schreef Mike1964 het volgende:
Ik zie Roel nog steeds als potentiële winnaar van BB5
He-le-maal eens.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:29 schreef sleepy1958 het volgende:
En zo bekijk ik het ook. Roel heeft verreweg het meeste voor zijn kiezen gekregen van
BB. De andere vier kunnen wat dit betreft niet eens in zijn schaduw staan. Overal
heeft hij zich bewonderenswaardig doorheengeslagen. Ook van de moodswings van
Dido is hij nooit in paniek geraakt. Altijd en overal is hij voor 100% voor haar gegaan.
Van deze vijf verdiend Roel het gewoon om te winnen.
Roel heeft maar een kans gehad met die rook opdracht. Lies heeft er ene verknald. Naat heeft er ene gehaald. Alleen Josti en Ing hebben er nog geen gehadquote:Op woensdag 14 december 2005 20:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Waarom hebben de andere bewoners bv niet de kans gekregen om zo veel geld te verdienen![]()
Yep. Dit is uitermate zwak.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:38 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Niet lullen, maar je post beter vullen.![]()
je vergeet naat en haar zandopdrachtquote:Op woensdag 14 december 2005 20:42 schreef sleepy1958 het volgende:
Bij mijn weten hebben alleen Roel (10.000) en Dido (2.500) geld gekregen voor
een opdracht. Lieske heeft het verknald. Niemand anders heb ik een opdracht voor
geld zien doen. Vreemd.
Naat is toch nog bezig? (en is het zeker dat ze er geld mee kreeg?)quote:Op woensdag 14 december 2005 20:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Roel heeft maar een kans gehad met die rook opdracht. Lies heeft er ene verknald. Naat heeft er ene gehaald. Alleen Josti en Ing hebben er nog geen gehad
Dat is voor de pot. Dus niet persoonlijk.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
je vergeet naat en haar zandopdracht
Dat was voor de pot, niet voor zichzelfquote:Op woensdag 14 december 2005 20:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ah ja kloptquote:Op woensdag 14 december 2005 20:44 schreef ART het volgende:
[..]
Dat is voor de pot. Dus niet persoonlijk.
Bijna exact dubbelquote:Op woensdag 14 december 2005 20:44 schreef ART het volgende:
[..]
Dat is voor de pot. Dus niet persoonlijk.
Nee, het heeft echt geen zin, ik ben al vaker de stijd aan gegaan, maar vind hier geen gehoorquote:Op woensdag 14 december 2005 20:42 schreef ART het volgende:
[..]
Yep. Dit is uitermate zwak.
Come on Cuall, ga ervoor!
(en doe meteen ook even die andere drie...
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Roel zou irl ook niet mijn vriend zijn, maar hij weet me wel regelmatig aan het lachen te krijgen met zijn "coole" gedrag. Ik denk ook dat hij zichzelf aardig is tegengekomen in het huis. (geldt trouwens ook voor de rest dus weet niet waarom ik dit schrijfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |