abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33073694
Hoi,

Ben bezig met het afronden van mijn masterthesis, maar ben voor een belangrijk onderdeel op zoek naar een wetenschappelijk artikel. Het artikel is niet electronisch verkrijgbaar via mijn VU-net id en onze bieb heeft ook geen versie beschikbaar. Ik weet dat studenten van de Erasmus Uni te R'dam het artikel electronisch kunnen verkrijgen. Mocht een van jullie studeren aan de Erasmus Uni te R'dam en mij willen helpen aan het artikel, lees a.j.b. door .

De gegevens van het artikel zijn als volgt:

Auteur: Scott, Elizabeth
Titel: Organizational Moral Values
Tijdschrift: Business Ethics Quarterly 12, issue 1: 33-55
Jaar van publicatie: 2002

Wetenschappelijke referentie:
Scott, E. D.: 2002, ‘Organizational Moral Values’, Business Ethics Quarterly 12(1), 33–55.

Indien je het artikel als pdf bestand kan downloaden en versturen naar emailadres enigmastars@gmail.com, ben ik helemaal tevreden .

Thanks!
You're Just Like An Angel
pi_33073768
Mensen die in het jaar 1982 zijn geboren en nog het mailadres: enigmastars@gmail.com hebben, stuur ik helemaal niks.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_33073793
je weet toch wel dat er copyright op die bestanden zit, en dat wat jij vraagt verboden is? ga naar je eigen bibliotheek, en die regelen een kopie voor je.
pi_33073952
Ik gooi hem nu op de mail
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
  Moderator woensdag 14 december 2005 @ 15:46:56 #5
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_33073991
goed geregeld, fijn, anders had ik m toch op slot gedaan omdat je evt. je eigen huiswerk had kunnen doen; en we hebben een huiswerk topic.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')