abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33069330
Onder het mom van "stagiaire helpt stagiaire":

Voor mijn afstudeerstage (het schrijven van een marketingplan) moet er oa een originele, hippe folder of flyer ontworpen worden. Aangezien ik zelf van vormgeven en ontwerpen geen kaas heb gegeten, ben ik op zoek naar een andere student die hier meer ervaring mee heeft en die dit als stage of praktijkopdracht zou willen doen.

Interesse? Laat het hier even weten en ik zorg ervoor dat je wat meer info krijgt.
pi_33069400
is het marketingsplan het enige dat je voor je afstudeerstage hoeft te schrijven?

Welke studie doe jij dan?
Verwijderd door Admin.
pi_33069457
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:47 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
is het marketingsplan het enige dat je voor je afstudeerstage hoeft te schrijven?

Welke studie doe jij dan?
Small Business and Retail Management.
Is het zo uitzonderlijk dat het schrijven van een dergelijk plan een complete afstudeeropdracht is?
pi_33069768
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:50 schreef vriendinnie het volgende:

[..]

Small Business and Retail Management.
Is het zo uitzonderlijk dat het schrijven van een dergelijk plan een complete afstudeeropdracht is?
Vind ik wel, zoiets deed ik in HAVO5 al, telde toen 57 pagina's. Van een vervolgstudie had ik dan meer niveau verwacht

doe je MBO?
Verwijderd door Admin.
pi_33069903
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:03 schreef VOLVOMEISTER het volgende:

[..]

Vind ik wel, zoiets deed ik in HAVO5 al, telde toen 57 pagina's. Van een vervolgstudie had ik dan meer niveau verwacht

doe je MBO?
Nee, HBO.
Ik denk niet dat het aantal pagina's veel zegt over de kwaliteit van het plan. De diepgang van het onderzoek en de uitwerkingen zijn denk ik belangrijker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')