abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 december 2005 @ 11:50:46 #1
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_33068170
quote:
New Zealand Man Tries To Rob Bank By Phone
AP) WELLINGTON, New Zealand A man who robbed a New Zealand bank was so disappointed with his haul he tried again — this time by phone, police said Saturday.

"He's rung (the bank) and said 'I'm the guy who robbed you the other day and I want the manager to put some money in a bag and go and stand in the street," said Detective Sergeant Chris Winder of the Auckland Police.

"(He said) 'I'll drive by slowly and take the bag from you and drive off.'"

A plain clothes police officer stood outside the bank in the northern city of Auckland on Friday carrying a bag but the man did not appear. Instead, he called again.

"A phone call was made by the offender saying, 'I've been watching and I don't like what I see,'" Winder said. "He said 'can you meet me down (the road) instead.'"

A plain clothes officer waited for the man at the second rendezvous but he again failed to appear.

Police traced the calls and arrested a man Saturday, charging him with aggravated robbery and demanding money with menaces.
Hoe kan je ook maar voor een moment denken dat dat zou werken
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_33068546
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:50 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Hoe kan je ook maar voor een moment denken dat dat zou werken
Lol, ik zal je even shockeren, het heeft in het verleden al een keer gewerkt!! Zal ff dat artikel voor je opzoeken
klik hier!!
niets....
ALAAAAAF!
pi_33068563
Nou, wat een lol. Weer een stel bankmedewerkers met een trauma. En ik kan me idd goed voorstellen dat zoiets voor hetzelfde geld gewoon werkt!
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
pi_33068699
Lijkt wel iets uit de beginscene van Pulp Fiction.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_33068772
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:14 schreef Clairvaux het volgende:
Lijkt wel iets uit de beginscene van Pulp Fiction.
Dacht ik ook aan ja!
pi_33068945
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:06 schreef YellowDog het volgende:

[..]

Lol, ik zal je even shockeren, het heeft in het verleden al een keer gewerkt!! Zal ff dat artikel voor je opzoeken
Kom op dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')